Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det samme! Plutselig ses vi i en termingruppe eller noe annetSå spennende, dere! [emoji4]
Skal krysse fingrene for oss prøverene og masse masse lykke til, til dere med spirer[emoji7][emoji1433]
Takk det samme! Plutselig ses vi i en termingruppe eller noe annetHvem vet
![]()
Fikk første når vi var 19 år[emoji4] 7 år siden nå, og vi starter straks prøvinga på nr 4[emoji173]️
Vi leide en liten leilighet, jeg jobbet deltid på kiwi og mannen gikk på skole/var i lære[emoji6] nå er vi gift, har fast jobb begge to og eier hus[emoji4]
Hei. Jeg er ett år yngre enn deg (samboer er 24), og vi ønsker også å begynne å prøve. Spennende, men samtidig litt skummel tid! Når tenker dere at dere vil begynne å prøve? Morsomt med andre i samme situasjon![]()
Hei, ja det er gøy å snakke med andre i samme situasjon
Jeg er helt enig i at det er like skummelt som det er spennende, for en vet jo egentlig ikke hva en går til.
Har du prøverdagbok forresten?hvis du vil så kan du følge min også:
http://forum.babyverden.no/threads/pineapplees-prøverdagbok.1887134/
Nei, har ikke fått skaffet meg dagbok enda, er ganske ny her så har ikke fått sjekket ut alt enda. Men så spennende med dagbok da! Skal sjekke ut din nå![]()
: så det endte bra