Prøvere i starten av 20-årene

Jeg er 23 år og ferdig utdanna lærer om en uke. [emoji3] Skal fortsette studiene til høsten. Det tok oss 3 mnd å bli gravide etter 7 år på pilla. Jeg er nå 8+6. Lykke til med prøving og ikke stress.
 
Så spennende, dere! [emoji4]

Skal krysse fingrene for oss prøverene og masse masse lykke til, til dere med spirer[emoji7][emoji1433]
 
Fikk første når vi var 19 år[emoji4] 7 år siden nå, og vi starter straks prøvinga på nr 4[emoji173]️
Vi leide en liten leilighet, jeg jobbet deltid på kiwi og mannen gikk på skole/var i lære[emoji6] nå er vi gift, har fast jobb begge to og eier hus[emoji4]
 
Fikk første når vi var 19 år[emoji4] 7 år siden nå, og vi starter straks prøvinga på nr 4[emoji173]️
Vi leide en liten leilighet, jeg jobbet deltid på kiwi og mannen gikk på skole/var i lære[emoji6] nå er vi gift, har fast jobb begge to og eier hus[emoji4]

Hei, så fint å høre at ting ikke nødvendigvis blir så vanskelig om man velger å få barn tidlig.

Jeg har egentlg skikkelig lyst til å prøve snart, men som sagt så er jeg redd vi må vente til vi eier bolig først.. Det et så dilemma :/

Åå så koselig at dere snart skal starte å prøve på nr.4 [emoji76] Masse lykke hil!
 
Hei. Jeg er ett år yngre enn deg (samboer er 24), og vi ønsker også å begynne å prøve. Spennende, men samtidig litt skummel tid! Når tenker dere at dere vil begynne å prøve? Morsomt med andre i samme situasjon :)
 
Hei. Jeg er ett år yngre enn deg (samboer er 24), og vi ønsker også å begynne å prøve. Spennende, men samtidig litt skummel tid! Når tenker dere at dere vil begynne å prøve? Morsomt med andre i samme situasjon :)

Hei, ja det er gøy å snakke med andre i samme situasjon :D
Jeg er helt enig i at det er like skummelt som det er spennende, for en vet jo egentlig ikke hva en går til.

Har du prøverdagbok forresten? :D hvis du vil så kan du følge min også:

http://forum.babyverden.no/threads/pineapplees-prøverdagbok.1887134/
 
Hei, ja det er gøy å snakke med andre i samme situasjon :D
Jeg er helt enig i at det er like skummelt som det er spennende, for en vet jo egentlig ikke hva en går til.

Har du prøverdagbok forresten? :D hvis du vil så kan du følge min også:

http://forum.babyverden.no/threads/pineapplees-prøverdagbok.1887134/

Nei, har ikke fått skaffet meg dagbok enda, er ganske ny her så har ikke fått sjekket ut alt enda. Men så spennende med dagbok da! Skal sjekke ut din nå :)
 
Nei, har ikke fått skaffet meg dagbok enda, er ganske ny her så har ikke fått sjekket ut alt enda. Men så spennende med dagbok da! Skal sjekke ut din nå :)


Si i fra når/om du lager en da :)

Laget meg profilen i går, men har lest litt inne på forumet litt før også. Laget meg dagboken i dag, så står ikke så mye der ennå da :) koselig at du vil sjekke den ut uansett :D
 
Jeg var 18 da jeg gikk gravid med jenta mi. Trodde jeg var klar og alt var strålende bra, men det har vært en lang vei å bli mor som 18-åring. Mistet kontakten med veldig mange venner, og følte meg veldig alene i de første årene. Fikk ikke utdannet meg eller noen ting slik jeg ville. Men i gjengjeld har jeg 5 års arbeidserfaring i en stor bedrift og har begynt studiuene med en helt ny pågangsvilje nå. Så det løste seg bra og jeg er fornøyd med det.

Det ble brudd med barnefaren og meg, det ble rett og slett for tøft for oss og vi gled fra hverandre. Nå er vi venner og har verdens fineste skatt sammen. Han har funnet ei ny og jeg har funnet drømmemannen. :Heartred: så det endte bra :) Men det har vært en vondt tid og en lang vei, og så hjerteknust som jeg var etter bruddet med barnefar håper jeg aldri at jeg opplever igjen.
Å skulle krangle om samvær når man er så knust, og måtte se rasjonelt når man er blindet av følelser er ALT annet enn lett.

Huff, så vondt det var. Men det endte godt og jeg kom sterkere ut av det.
 
Jeg er også 22, snart 23 [emoji4]

Jeg og samboeren min skal snart prøve, må bare få TR som jeg venter ca 17 juni og så blir det å prøve når EL er her[emoji2][emoji1360]
 
Er 23 år, mens samboer er 27, og vi er nå inne i våres 4. PP:)
Her har vi begge fast jobb og vi kjøpte hus i vinter, så alt vi mangler nå er en liten baby :Heartred
 
Blir 22 i sommer og vi prøver på vår første [emoji4] Vi er gift, eier hus og begge har utdannelse og fast jobb, så kunne ikke passet bedre med en baby akkurat nå [emoji178]
 
Jeg blir 24 og forloveden er 25 :) Bestemte oss for å begynne å prøve nå, så dette er første pp vår, er over el nå så får vi se om mensen kommer eller ikke. Kjempe spennende;)
 
Skal vi starte opp denne tråden litt igjen?

Eg kjenner vertfall at eg gjerne vil snakke med flere i 20 årene som prøver å bli gravid/er gravid!

Eg er 23 blir 24 i år og sambo blir 21 i år, vi har prøvd 1 år no uten å lykkes.. Så eg skal til sjekk på tirsdag på volvat!

Hvordan er det med dere andre?
 
Back
Topp