Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det samme! Plutselig ses vi i en termingruppe eller noe annet Hvem vetSå spennende, dere! [emoji4]
Skal krysse fingrene for oss prøverene og masse masse lykke til, til dere med spirer[emoji7][emoji1433]
Takk det samme! Plutselig ses vi i en termingruppe eller noe annet Hvem vet
Fikk første når vi var 19 år[emoji4] 7 år siden nå, og vi starter straks prøvinga på nr 4[emoji173]️
Vi leide en liten leilighet, jeg jobbet deltid på kiwi og mannen gikk på skole/var i lære[emoji6] nå er vi gift, har fast jobb begge to og eier hus[emoji4]
Hei. Jeg er ett år yngre enn deg (samboer er 24), og vi ønsker også å begynne å prøve. Spennende, men samtidig litt skummel tid! Når tenker dere at dere vil begynne å prøve? Morsomt med andre i samme situasjon
Hei, ja det er gøy å snakke med andre i samme situasjon
Jeg er helt enig i at det er like skummelt som det er spennende, for en vet jo egentlig ikke hva en går til.
Har du prøverdagbok forresten? hvis du vil så kan du følge min også:
http://forum.babyverden.no/threads/pineapplees-prøverdagbok.1887134/
Nei, har ikke fått skaffet meg dagbok enda, er ganske ny her så har ikke fått sjekket ut alt enda. Men så spennende med dagbok da! Skal sjekke ut din nå