Prøvere i starten av 20-årene

Jeg er 37 nå. Men fikk barn når jeg var 21. Så har en del erfaring hvis det er noe dere lurer på.

Jeg skrev her inne i fjor sommer så jeg. Morsomt å se tilbake på(2017)

Begynte prøvingen når jeg var 23, ble gravid når jeg var 24, er 25 nå og lille er straks fem uker gammel:)

Last edited:
Jeg var 19 når jeg ble gravid og var 20 da han kom til verden :-) syntes selv det var en flott alder å få barn på. Men jeg må jo si i ettertid at jeg angrer litt på at jeg ikke stod mer opp for meg selv. Både i forhold til fremmede eldre damer som slang med leppa fordi jeg var ung og helsestasjonen.
Så det er mitt råd til deg! Lytt til din intuisjon og søk råd hos mennesker som kun vil ditt beste.
Tune ut eldre mennesker som kommer med utdatert barneoppdragelse i form av å la ungen skrike til den sovner for ellers blir de bortskjemte...

Kjenner fler som har fått barn uten å eie en bolig; og vi hadde ikke eid denne boligen om det ikke hadde vært for at samboeren min var heldig [emoji5] hadde ikke nølt et sekund med å starte prøvinga[emoji85]
Har også høre mye positivt om å studere med småbarn! Så vi får se hvordan det blir, gleder meg ihvertfall [emoji16]
Enig, æ eie bolig før familieforøkelse er ikke et must, men såklart et pluss. Går helt fint æ leie.. så lenge man føler man har plass nok og at det er en pssende bolig å ha barn i :happy:

Back
Topp