Prøvere i starten av 20-årene

Pineapplee

Blir kjent med forumet
Jeg og samboeren har lyst til å prøve snart (innen noen måneder iallefall) laget meg derfor en profil her og tenkte at det kunne være hyggelig å snakke med andre i samme situasjon.

Har du fått barn tidlig i 20-årene eller er du kanskje gravid eller prøver nå? Kunne vært interessant å høre/snakke sammen :D

Jeg blir forresten 23 år om noen mnd.
 
Jeg fikk barn da jeg var 22 år. Det er 6 år siden nå, og prøver nå på tredjemann. Jeg syntes det var en fin alder[emoji2]
 
Jeg var 23 når jeg ble gravid og var 24 når han ble født [emoji4] er 5 år siden og prøver på nr 2 [emoji4]
 
Hvordan er situasjonen deres? Har dere fast jobb, leier dere eller eier bolig? :)

Samboeren min har fast jobb, ikke jeg[emoji5] vi har hus, og jeg skal starte med studier igjen til neste år. Kanskje ikke den mest ideelle situasjonen, men vi følte at vi var klare for å utvide familien nå[emoji5]
 
Samboeren min har fast jobb, ikke jeg[emoji5] vi har hus, og jeg skal starte med studier igjen til neste år. Kanskje ikke den mest ideelle situasjonen, men vi følte at vi var klare for å utvide familien nå[emoji5]

Samme her :) samboer har fast jobb men jeg er i fast vikariat for tiden, men uten om den tiden som det er fast nå så jobber jeg minst et par ganger hver uke, så. Vi eier ikke bolig enda og tenker det kan være lurt først, men skal undersøke rundt det og starte prøvingen så fort vi kan :)
 
Samme her :) samboer har fast jobb men jeg er i fast vikariat for tiden, men uten om den tiden som det er fast nå så jobber jeg minst et par ganger hver uke, så. Vi eier ikke bolig enda og tenker det kan være lurt først, men skal undersøke rundt det og starte prøvingen så fort vi kan :)

Synes forresten situasjonen deres høres fin ut jeg. Dere har hus og jobber, og dessuten har jeg hørt masse positivt om å studere når man har små barn.
 
Last edited:
Jeg er blitt 23 nå, prøvd siden jeg var 21 - og føler meg skikkelig gammel sett situasjonen. Vært gjennom snart 2 år med hormoner, 2 inseminasjoner og 2 IVF. Noen kjemiske og en SA i mars (etter IVF).
 
Jeg er blitt 23 nå, prøvd siden jeg var 21 - og føler meg skikkelig gammel sett situasjonen. Vært gjennom snart 2 år med hormoner, 2 inseminasjoner og 2 IVF. Noen kjemiske og en SA i mars (etter IVF).

Hei!
Nei huff, så utrolig trist å lese :( Kjedelig og leit at det skal ta så lang tid (og mye arbeid) for noen, iallefall når man er helt klar og ønsker over alt at man skal få en spire som sitter.
Ønsker deg masse masse lykke til og krysser fingrene for at det går vegen for deg nå i nærmeste fremtid :)
 
Samme her :) samboer har fast jobb men jeg er i fast vikariat for tiden, men uten om den tiden som det er fast nå så jobber jeg minst et par ganger hver uke, så. Vi eier ikke bolig enda og tenker det kan være lurt først, men skal undersøke rundt det og starte prøvingen så fort vi kan :)

Kjenner fler som har fått barn uten å eie en bolig; og vi hadde ikke eid denne boligen om det ikke hadde vært for at samboeren min var heldig [emoji5] hadde ikke nølt et sekund med å starte prøvinga[emoji85]
Har også høre mye positivt om å studere med småbarn! Så vi får se hvordan det blir, gleder meg ihvertfall [emoji16]
 
Er 22år, og har prøvd i 10mnd uten å lykkest. Føler meg ikke verken spesielt ung eller gammel, så synest egentlig starten av tyveårene er en fin tid for første barn :D Håper det klaffer fort når dere starter prøvingen :)
 
Kjenner fler som har fått barn uten å eie en bolig; og vi hadde ikke eid denne boligen om det ikke hadde vært for at samboeren min var heldig [emoji5] hadde ikke nølt et sekund med å starte prøvinga[emoji85]
Har også høre mye positivt om å studere med småbarn! Så vi får se hvordan det blir, gleder meg ihvertfall [emoji16]

Ja det er sant det, har bare hørt at det at banken kan være mer streng med å gi ut lån med barn/graviditet i bildet pga konstnadene. Men har hørt om husbanklån også da, om banken skulle være helt vrang.
Men uansett så tror jeg til vil ordne seg, jeg velger heller å være positiv jeg da [emoji16]

Vi har ikke lyst til å vente for lenge egentlig, for alt annet ligger til rette og vi er klare (og nervøse såklart [emoji85])
 
Er 22år, og har prøvd i 10mnd uten å lykkest. Føler meg ikke verken spesielt ung eller gammel, så synest egentlig starten av tyveårene er en fin tid for første barn :D Håper det klaffer fort når dere starter prøvingen :)

Da krysser jeg fingrene for at denne sommeren blir bra for dere, skal se at spiren sitter nå snart :D

Tusen takk, ja håper at det går fort når vi først går inn for dette.
 
Ja det er sant det, har bare hørt at det at banken kan være mer streng med å gi ut lån med barn/graviditet i bildet pga konstnadene. Men har hørt om husbanklån også da, om banken skulle være helt vrang.

Vi har ikke lyst til å vente for lenge egentlig, for alt annet ligger til rette og vi er klare (og nervøse såklart [emoji85])

Kjenner et par som fikk lån på 3mill, og de er i samme situasjon som oss. Spørs sikkert på banken du er kunde hos[emoji28]

Starta som prøvere i mars i fjor; ble gravide ganske fort, men endte i MA. Tok 4 mnd før vi klarte å få dagens spire til å sitte [emoji85] nå venter vi ei lita jente i oktober!
Et tips til dere er; ikke stress, for stress kan ødelegge veldig mye.
Også vil jeg ønske dere masse lykke til i prøveperioden deres. Kos dere masse sammen[emoji76][emoji76]
 
Kjenner et par som fikk lån på 3mill, og de er i samme situasjon som oss. Spørs sikkert på banken du er kunde hos[emoji28]

Starta som prøvere i mars i fjor; ble gravide ganske fort, men endte i MA. Tok 4 mnd før vi klarte å få dagens spire til å sitte [emoji85] nå venter vi ei lita jente i oktober!
Et tips til dere er; ikke stress, for stress kan ødelegge veldig mye.
Også vil jeg ønske dere masse lykke til i prøveperioden deres. Kos dere masse sammen[emoji76][emoji76]

Åå så herlig å høre at du er gravid[emoji76] Har du dagbok? For kunne vært koselig å fulgt deg på den reisen du har igjen av svangerskapet.

Tusen takk, blir skikkelig spennende tid fremover![emoji85][emoji86][emoji87]
 
Åå så herlig å høre at du er gravid[emoji76] Har du dagbok? For kunne vært koselig å fulgt deg på den reisen du har igjen av svangerskapet.

Tusen takk, blir skikkelig spennende tid fremover![emoji85][emoji86][emoji87]

Har dessverre ikke noe dagbok[emoji17] er så dårlig på å skrive...
gleder meg til å lese hvordan det går for dere fremover! [emoji5]
 
Har dessverre ikke noe dagbok[emoji17] er så dårlig på å skrive...
gleder meg til å lese hvordan det går for dere fremover! [emoji5]

Det går bra, snakkes sikkert inne her et sted uansett :D du får oppdattere litt hvordan det går [emoji85]

Så hyggelig, ja blir gøy [emoji3]
 
Back
Topp