Positiv el test i dag også, så da er nok el i kveld eller morgen vil jeg tro. (Nå venter jeg på negativ test - venter jo på noe uansett hvor jeg er i syklusen![emoji23])
Hvordan går det med el testingen? Noe nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv el test i dag også, så da er nok el i kveld eller morgen vil jeg tro. (Nå venter jeg på negativ test - venter jo på noe uansett hvor jeg er i syklusen![emoji23])
Negativ test i dag tidlig, og stort temphopp, så da tror jeg eggløsning var i løpet av gårsdagen/natten. Den positiv el-testen jeg fikk i går ble tatt tidlig på morgenen, så tipper egentlig jeg ville fått negativ på kvelden (siden det var dag to med positiv el-test). Må vel egentlig vente på tre dager med høy temp før jeg kan si med sikkerhet at el har vært - men hvis så skjer, så ser det ut som at el var i løpet av kvelden/natten og at jeg 1 dpo i dag! Så da er det bare å vente på IKM og håpe at TR ikke kommer Hvor er du i syklusen igjen?Hvordan går det med el testingen? Noe nytt?
Negativ test i dag tidlig, og stort temphopp, så da tror jeg eggløsning var i løpet av gårsdagen/natten. Den positiv el-testen jeg fikk i går ble tatt tidlig på morgenen, så tipper egentlig jeg ville fått negativ på kvelden (siden det var dag to med positiv el-test). Må vel egentlig vente på tre dager med høy temp før jeg kan si med sikkerhet at el har vært - men hvis så skjer, så ser det ut som at el var i løpet av kvelden/natten og at jeg 1 dpo i dag! Så da er det bare å vente på IKM og håpe at TR ikke kommer Hvor er du i syklusen igjen?
Hehe, ja så iherdig som vi får det til med en toåing i hus. Jeg tror seriøst han prøvde å sabotere aksjeleggingen vår i går kveld - våknet og ville ikke sove igjen. Fikk det til til slutt da, men ble en mer hektisk runde i høyet enn vanlig, sammen med en liten dose engstelse for at han skulle våkne underveisSå spennende [emoji16][emoji16][emoji1303] Og dere har gjort en iherdig innsats de siste dagene eller? [emoji38] Når er ikm? Jeg er på syklusdag 6 i dag, så jeg har laaaaaaaaaaaaangt igjen [emoji849] Begynner snart el testing
Hehe, ja så iherdig som vi får det til med en toåing i hus. Jeg tror seriøst han prøvde å sabotere aksjeleggingen vår i går kveld - våknet og ville ikke sove igjen. Fikk det til til slutt da, men ble en mer hektisk runde i høyet enn vanlig, sammen med en liten dose engstelse for at han skulle våkne underveis
IKM er 28. januar - noe som er en evighet til! Skal prøve å bare tempe og ikke teste før IKM, men det spørs om jeg klarer å la være.
Takk for heiing! Ja, sist pp ble jeg så utrolig skuffet -for hver test, selv om jeg visste det var tidlig! Synkende temp gir litt samme følelse, så hvis spiren ikke sitter denne pp heller, så kan det være jeg slutter å tempe fra 7 dpo og venter på TR. Når forventer du el?Jeg heier på deg [emoji322] Testing for tidlig fører bare til frustrasjon og engstelse, så jeg heier på at du venter til ikm. Tenker å prøve det samme denne pp
Takk for heiing! Ja, sist pp ble jeg så utrolig skuffet -for hver test, selv om jeg visste det var tidlig! Synkende temp gir litt samme følelse, så hvis spiren ikke sitter denne pp heller, så kan det være jeg slutter å tempe fra 7 dpo og venter på TR. Når forventer du el?
Spennende! Lykke til med el-testing!Ja, er noe dritt det der [emoji30] Håper den sitter denne gangen [emoji173]️ Forventer el søndag/mandag. Begynner å teste i dag tenker jeg.
Ånei! Når er ikm? Det er vel ikke helt ennå?
blenda -_-
Kjedelig med TR! Jeg prøver også på nr 2 - i fjerde pp nå. Lykke til med prøvingen!27 år og Bor 1 time utenfor Bergen [emoji16] holder på å prøve på vårt 2 barn og hadde første prøve mnd men mensen kom snikende i natt [emoji43] så neste eggløsning skal prøves med eggløsning tester. Ikke brukt det før så skal bli litt spennende.
Ånei! Når er ikm? Det er vel ikke helt ennå?
Kjedelig med TR! Jeg prøver også på nr 2 - i fjerde pp nå. Lykke til med prøvingen!
Ja, da er jo håpet langt fra ute!nei [emoji14] ikke før 22 så fortsatt veldig tidlig
Takk! Det håper jeg også! For oss alle!Ja den er kjedelig [emoji28] masse lykke til du også. Jeg håper spiren sitter hos deg denne gangen [emoji173]️
Ja, da er jo håpet langt fra ute!
Uff, det kan bli veldig slitsomt med denne prøvingen! Da er det jo på tide at det klaffer for dere snart! Får dere noe hjelp?Prøver som bor i Bergen her. 29 år, og har prøvd siden august 2016... Begynner å bli veldig lei av å prøve - har aldri fått så mye som en skyggestrek på de maaaaaaaange graviditetstestene jeg har tatt. Nå er visst syklusen ute å kjøre igjen også, så har mistet helt troen på at vi noen gang skal få det til.