Prøvere i bergen :)

Tror det er slik her og, at jeg tenker mye mer på det enn han. Han kunne godt ventet enda lenger han...
Min tror det er dødsenkelt å bli gravid. Har forklart at fruktbarheten går ned med årene (er 34), så bare fordi det gikk raskt sist, er det ikke sikkert det samme skjer denne gangen. Men kanskje like greit at kun en av oss er besatt [emoji23]
 
Min tror det er dødsenkelt å bli gravid. Har forklart at fruktbarheten går ned med årene (er 34), så bare fordi det gikk raskt sist, er det ikke sikkert det samme skjer denne gangen. Men kanskje like greit at kun en av oss er besatt [emoji23]
Kanskje det.. virker som om min er redd det skal sitte med en gang, har forklart at selv når man har regelmessig syklus så er det kun 20% sjanse for at en spire sitter. Og jeg må jo på hormonbehandling i tillegg...
Men er vel ikke noe han er interessert i å sette seg inn i. XD
 
Kanskje det.. virker som om min er redd det skal sitte med en gang, har forklart at selv når man har regelmessig syklus så er det kun 20% sjanse for at en spire sitter. Og jeg må jo på hormonbehandling i tillegg...
Men er vel ikke noe han er interessert i å sette seg inn i. XD
Rart med det. Alle de årene jeg har brukt prevensjon og vært livredd for graviditet. Når vi først bestemte oss for å få barn, så virker det plutselig så vanskelig og usannsynlig.
 
Da kan jeg trøste deg med at det ikke er så veldig mye å sette seg inn i :) De fleste bruker fertility friend til å logge temp, og det er kjempeartig å se temphoppet som bekrefter el! Nå er jeg avhengig [emoji23] Men håper selvfølgelig det skal klaffe for deg i denne pp-en, sånn at du slipper :) (ps, hvis det ikke klaffer denne pp, så blir det faktisk portforbud rundt el neste pp- husband be warned!)

Takk for det [emoji5] Håper drt klaffer for oss alle sammen. Men hvis ikke, kan det hende jeg maser litt på deg når jeg eventuelt begynner temping [emoji56] Ja, bare å ha bånd på de og ikke slippe de ut før el er vel overstått [emoji23]
 
Takk for det [emoji5] Håper drt klaffer for oss alle sammen. Men hvis ikke, kan det hende jeg maser litt på deg når jeg eventuelt begynner temping [emoji56] Ja, bare å ha bånd på de og ikke slippe de ut før el er vel overstått [emoji23]
Ja, det må du bare gjøre!:) Og mange erfarne tempere inne på «vi som temper»! Spent på morgendagens temp og eltest nå :) Mannen jobber self til 22.00 i morgen, så blir en lang kveld hvis el test er positiv i morgen ettermiddag [emoji23]
 
Ja, det må du bare gjøre!:) Og mange erfarne tempere inne på «vi som temper»! Spent på morgendagens temp og eltest nå :) Mannen jobber self til 22.00 i morgen, så blir en lang kveld hvis el test er positiv i morgen ettermiddag [emoji23]

Når begynner han på jobb da? Ikke mulig med en kjapp runde før han drar? Kan vel ikke skade å legge inn litt aksjer for sikkerhets skyld? [emoji16] Melder meg inn i tempetråd hvis vi ikke får det til denne gangen heller :) Takk for tips!
 
Når begynner han på jobb da? Ikke mulig med en kjapp runde før han drar? Kan vel ikke skade å legge inn litt aksjer for sikkerhets skyld? [emoji16] Melder meg inn i tempetråd hvis vi ikke får det til denne gangen heller :) Takk for tips!
Begynner 15'00. Men vanskelig å få til på dagtid på grunn av toåringen i huset. Hvis vi får han til å sove, så blir det absolutt noe action, men det er ikke alltid det går lengre :)
 
Når begynner han på jobb da? Ikke mulig med en kjapp runde før han drar? Kan vel ikke skade å legge inn litt aksjer for sikkerhets skyld? [emoji16] Melder meg inn i tempetråd hvis vi ikke får det til denne gangen heller :) Takk for tips!
Fikk lagt inn aksjer i formiddag, så da blir det dobbel dose i dag! Håper det er det som skal gjøre susen :)
 
Fantastisk! Jeg heier [emoji322][emoji322][emoji322] Nå må den sitte altså!
Positiv el test i dag også, så da er nok el i kveld eller morgen vil jeg tro. (Nå venter jeg på negativ test - venter jo på noe uansett hvor jeg er i syklusen![emoji23])
 
Positiv el test i dag også, så da er nok el i kveld eller morgen vil jeg tro. (Nå venter jeg på negativ test - venter jo på noe uansett hvor jeg er i syklusen![emoji23])

Ja, det er en tålmodighetsprøve [emoji30] Krysser fingrene for negativ test veldig snart [emoji173]️
 
99a8d031984e6ab2058ba836b0fd2f83.jpg
1fa5dd3a70f19e633485ce0f7efd2a3f.jpg
6e299b80ecdac65dfe99515d494297ce.jpg


Hei bergen prøvere ;) litt tidlig med testing, men ser noen av dere noe på disse? :)
 
99a8d031984e6ab2058ba836b0fd2f83.jpg
1fa5dd3a70f19e633485ce0f7efd2a3f.jpg
6e299b80ecdac65dfe99515d494297ce.jpg


Hei bergen prøvere ;) litt tidlig med testing, men ser noen av dere noe på disse? :)
Hei! Jeg er så elendig på å se streker - ser dem nesten aldri (og skjønner ingenting når samtlige i tråden sier at de ser). Skjønner nå hvorfor folk ber om tydehjelp! :) Hvor mange dpo er du?
 
hehe [emoji23][emoji23] ble inseminert mandag å tirsdag så veldig tidlig :p
Hehe, kanskje litt tidlig ja. Men er vel teoretisk mulig - at egget festet seg tidlig. :) Vi satser på det! :) Du får holde oss oppdatert her inne!
 
Back
Topp