~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Tenk om alle havner i samme termin gruppe. Da hadde det blitt gøy med treff[emoji16]
Ja det hadde vært kjempe kjekt håper på mange desember barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk om alle havner i samme termin gruppe. Da hadde det blitt gøy med treff[emoji16]
Er 35 ogbor utenfor Bergen. Prøver på attpåklatt , jeg har 3 han har ingen egne[emoji56] håper å komme i mål med maibaby
Wiiiii [emoji1] [emoji1] jeg krysser fingre og tær for dere [emoji56] Har et større håp nå 9\10 dop her og svaaaak strek på test [emoji7] [emoji7] Mai er perfekt baby mnd [emoji1] [emoji1]Vi krysser også fingrene for en maibaby[emoji7][emoji173]️
Jaaa [emoji1] så kos med bergensere som prøver også [emoji4] *blåse spisestøv alt jeg kan [emoji56]Jeg er med!!
Så gøy [emoji1] sola skinner og det er gode tegn i Bergen... tvi tvi med spirelaging [emoji56]Like utenfor Bergen her. Andre som prøver fra Bergen og omegn?
Vi vil også ha maibaby Har to små helter fra før, nå er det tredje og sistemann vi prøver på
Jeg er akkurat over i ny pp. [emoji30] Er 34, prøver på nr 2.Hei! Melder meg her [emoji4] Prøver på nr1, er 33 år. Ser det er en stund siden noen har skrevet her, er alle gravid? Noen nye Bergensere her i tillegg til meg?
Jeg er akkurat over i ny pp. [emoji30] Er 34, prøver på nr 2.
Jeg er i pp4, cd 2, så har ikke prøvd så lenge. Den første pp røk, da jeg ble syk dagene rundt el slik at det ikke ble noe action, så har kun vært gjennom to reelle pp. Førstemann satt i pp1, og nå begynner jeg å bli veeeeeldig utålmodig!Hvilken pp er du i? Jeg er bare i pp2, men er usannsynlig utålmodig. Er 33 år (enn så lenge) og prøver ENDELIG på nr 1 [emoji4]
Jeg er i pp4, cd 2, så har ikke prøvd så lenge. Den første pp røk, da jeg ble syk dagene rundt el slik at det ikke ble noe action, så har kun vært gjennom to reelle pp. Førstemann satt i pp1, og nå begynner jeg å bli veeeeeldig utålmodig!