Prøvere i bergen :)

Like utenfor Bergen her. Andre som prøver fra Bergen og omegn?
 
Er 35 ogbor utenfor Bergen. Prøver på attpåklatt , jeg har 3 han har ingen egne[emoji56] håper å komme i mål med maibaby
 
26 år og prøver på barn nr 1 [emoji7] Bor i Drotningsvik.
 
Er 35 ogbor utenfor Bergen. Prøver på attpåklatt , jeg har 3 han har ingen egne[emoji56] håper å komme i mål med maibaby

Vi krysser også fingrene for en maibaby[emoji7][emoji173]️
 
Vi vil også ha maibaby :) Har to små helter fra før, nå er det tredje og sistemann vi prøver på :)
 
Hei! Melder meg her [emoji4] Prøver på nr1, er 33 år. Ser det er en stund siden noen har skrevet her, er alle gravid? Noen nye Bergensere her i tillegg til meg?
 
Hei! Melder meg her [emoji4] Prøver på nr1, er 33 år. Ser det er en stund siden noen har skrevet her, er alle gravid? Noen nye Bergensere her i tillegg til meg?
Jeg er akkurat over i ny pp. [emoji30] Er 34, prøver på nr 2.
 
Hvilken pp er du i? Jeg er bare i pp2, men er usannsynlig utålmodig. Er 33 år (enn så lenge) og prøver ENDELIG på nr 1 [emoji4]
Jeg er i pp4, cd 2, så har ikke prøvd så lenge. Den første pp røk, da jeg ble syk dagene rundt el slik at det ikke ble noe action, så har kun vært gjennom to reelle pp. Førstemann satt i pp1, og nå begynner jeg å bli veeeeeldig utålmodig!
 
Jeg er i pp4, cd 2, så har ikke prøvd så lenge. Den første pp røk, da jeg ble syk dagene rundt el slik at det ikke ble noe action, så har kun vært gjennom to reelle pp. Førstemann satt i pp1, og nå begynner jeg å bli veeeeeldig utålmodig!

Dobbelt så mange som meg da! Skjønner godt du er utålmodig [emoji5] Jeg er 7dpo og testetrangen tok helt overhånd i dag [emoji849] Selvsagt negativt resultat, men er såååå utålmodig [emoji30]
 
Bergen her og :)
 
Back
Topp