Prøver

Dessi

Betatt av forumet
Hei alle [:)]

Tenkte jeg skulle prøve meg litt på dette.

Jeg er ei jente på 32 år som har en sønn på 8 år. Nå vil mannen min og meg prøve å få baby. Vi har vært sammen i to år og dette er mannen i mitt liv!
Han har to barn fra før mens jeg har som sakt en sønn fra tidligere.

I romjula hadde vi alvorspraten om barn. Heldigvis sa han ja [:D]
Det er en litt rar følelse og skal prøve å få barn. Kjenner jeg har masse tanker som at: jeg kommer sikkert ikke til å bli gravid, tenk hvordan ting kan være om ett år, kan jeg komme til å bli så heldig og alt er egentlig litt uvirkelig.

Hadde nesten slått meg til ro med at jeg ikke kom til å få fler barn men plutselig så var muligheten der. Og det med mannen jeg elsker. Fantastisk!!!

Jeg kan ikke alle disse forkortelsene her inne men skal prøve.

Ifølge kalkulatoren skal jeg ha eggløsning om 8 dager. Blir spennende.
Lykke til til alle dere der ute. Håper vi alle blir heldige og får ett lite mirakel [;)]

hei[:D] 
og velkommen hit[:D]
du finner fort ut ting som forkortelser og slikt:)

lykke til med prøvingen og håper på at spiren setter seg raskt[8D]

Tiden går veldig seint frem til EL. Men nå er det bare 5 dager til, tror jeg [;)]

Lykke til alle dere andre som prøver der ute [:)]

ORIGINAL: Dessi

Tiden går veldig seint frem til EL. Men nå er det bare 5 dager til, tror jeg [;)]

Lykke til alle dere andre som prøver der ute [:)]

ENI der...!! syns jeg venter å venter å venter....[:'(]
men den kommer når den kommer....[:-]

I følge kalkulatoren skal jeg har EL i dag, men har tatt EL test og den viser ingenting.
Hvor riktige er sånne tester? Har kjøpt sånne strimler på billigtester....
Men vi kjører nå på uansett så får bare krysse fingre og tær [:)]

hehe, ja.. men derfor er vi her på BV.... sammen kan vi gjøre ventetiden kortere :)

Det er 7 dager til testen kan være positiv....
Har såååå lyst å ta en test nå, men det er vel bare bortkastet?
Føler ikke at jeg er gravid men håpet er jo der.
Håper håper håper håper!!!!!!!

Lykke til til alle dere andre der ute [:)]

masse lykke til[:D][:D] men jeg hadde nok ventet noen dager før du tar en test, slipper du å bli lei deg for ingenting (i tilfelle den blir negativ for det er for tidligt..)... selv hadde jeg IKM på fredag, og testet negativ, men mensen kom aldri... så håper enda... men men... [:)]

Det er nok best å vente ja, men oj så kjedelig [;)]

Hva er IKM? Har ikke satt meg inn i disse forkotelsene enda...

Du må ha masse lykke til.

[:)]

IKM - Ikke kommende mens :) altså dagen mensen skulle komme

men idag fikk jeg tanta på besøk, så det blir ingen oktoberbaby på meg[&:] men men, testa jo negativ på fredag, så jeg hadde ikke så store forventinger... satser på november jeg da[:D]

Så synd at du fikk besøk av tanta [:(]

Jeg har lest om symtomer. Så nå har jeg dem alle pluss noen ekstra.
Føler meg rar og halvveis kvalm. Kommer og går litt. Men det går noe spy greier på jobb nå så skal se jeg blir syk...
Har kjempe lyst å ta en test men det er enda 5 dager ti den kan være positiv,l ifølge kalenderen. Men kalenderen har jo ikke altid rett.... Hmm kanskje... Nei, må være tålmodig [:)]

Innom og kikker..ønsker deg lykke til med prøving..[:)]

ORIGINAL: Dessi

Så synd at du fikk besøk av tanta [:(]

Jeg har lest om symtomer. Så nå har jeg dem alle pluss noen ekstra.
Føler meg rar og halvveis kvalm. Kommer og går litt. Men det går noe spy greier på jobb nå så skal se jeg blir syk...
Har kjempe lyst å ta en test men det er enda 5 dager ti den kan være positiv,l ifølge kalenderen. Men kalenderen har jo ikke altid rett.... Hmm kanskje... Nei, må være tålmodig [:)]

hehehe, skjønner deg så godt... jeg er jo akkurat lik når det kommer til symptomer! men jeg krysser fingrene for deg at du får en positiv test om noen dager! men jeg hadde nok vente med testinga ja, så slipper du å bli lei deg for en negativ test, som kan være feil pga at du teste for tidligt....jeg skal hvertfall kikke innom dagboka di for å holde meg oppdatert[:D][:D][:D]

Back
Topp