Dessi
Betatt av forumet
Hei alle [:)]
Tenkte jeg skulle prøve meg litt på dette.
Jeg er ei jente på 32 år som har en sønn på 8 år. Nå vil mannen min og meg prøve å få baby. Vi har vært sammen i to år og dette er mannen i mitt liv!
Han har to barn fra før mens jeg har som sakt en sønn fra tidligere.
I romjula hadde vi alvorspraten om barn. Heldigvis sa han ja [:D]
Det er en litt rar følelse og skal prøve å få barn. Kjenner jeg har masse tanker som at: jeg kommer sikkert ikke til å bli gravid, tenk hvordan ting kan være om ett år, kan jeg komme til å bli så heldig og alt er egentlig litt uvirkelig.
Hadde nesten slått meg til ro med at jeg ikke kom til å få fler barn men plutselig så var muligheten der. Og det med mannen jeg elsker. Fantastisk!!!
Jeg kan ikke alle disse forkortelsene her inne men skal prøve.
Ifølge kalkulatoren skal jeg ha eggløsning om 8 dager. Blir spennende.
Lykke til til alle dere der ute. Håper vi alle blir heldige og får ett lite mirakel [;)]
Tenkte jeg skulle prøve meg litt på dette.
Jeg er ei jente på 32 år som har en sønn på 8 år. Nå vil mannen min og meg prøve å få baby. Vi har vært sammen i to år og dette er mannen i mitt liv!
Han har to barn fra før mens jeg har som sakt en sønn fra tidligere.
I romjula hadde vi alvorspraten om barn. Heldigvis sa han ja [:D]
Det er en litt rar følelse og skal prøve å få barn. Kjenner jeg har masse tanker som at: jeg kommer sikkert ikke til å bli gravid, tenk hvordan ting kan være om ett år, kan jeg komme til å bli så heldig og alt er egentlig litt uvirkelig.
Hadde nesten slått meg til ro med at jeg ikke kom til å få fler barn men plutselig så var muligheten der. Og det med mannen jeg elsker. Fantastisk!!!
Jeg kan ikke alle disse forkortelsene her inne men skal prøve.
Ifølge kalkulatoren skal jeg ha eggløsning om 8 dager. Blir spennende.
Lykke til til alle dere der ute. Håper vi alle blir heldige og får ett lite mirakel [;)]