Prøver

Så koselig at du følger med [:)]

Jeg klarte ikke å vente så jeg tok en test i dag men den var jo sef negativ. Er enda 4 dager til den kan være positiv i følge kalenderen. Håpet er der enda [:)]

Begynner etterhvert å skjønne at sønnen min på 8 er et mirakel. Han var ikke planlagt men nå når jeg planlegger så skjer det ingenting.
Og hvorfor er det sånn at noen kan bare se på en mann så blir de gravide? Kan det være sånn at de treffer hver j... gang?
Jeg har lest at når man har EL så er det fremdeles bare 20 % sjangs for at man blir gravid. Dette kan umulig gjelde for alle...

Men 4 daqger til testen kan være positiv. Håper enda [:)]

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: Dessi

Så synd at du fikk besøk av tanta [:(]

Jeg har lest om symtomer. Så nå har jeg dem alle pluss noen ekstra.
Føler meg rar og halvveis kvalm. Kommer og går litt. Men det går noe spy greier på jobb nå så skal se jeg blir syk...
Har kjempe lyst å ta en test men det er enda 5 dager ti den kan være positiv,l ifølge kalenderen. Men kalenderen har jo ikke altid rett.... Hmm kanskje... Nei, må være tålmodig [:)]


hehehe, skjønner deg så godt... jeg er jo akkurat lik når det kommer til symptomer! men jeg krysser fingrene for deg at du får en positiv test om noen dager! men jeg hadde nok vente med testinga ja, så slipper du å bli lei deg for en negativ test, som kan være feil pga at du teste for tidligt....jeg skal hvertfall kikke innom dagboka di for å holde meg oppdatert[:D][:D][:D]
 
Endelig fredag og bare to dager til testen kan være positiv [:)]
Rart hvordan man kan få så mange symptomer bare ved å virkelig ønske seg noe.

Ønsker dere alle en fin helg [:)]
 
Tok test i dag. Den var negativ [:(]

Nå er det bare å vente på tanta....

God morsdag til alle [:)]
Og happy valentine
 
Tanta har fremdeles ikke kommet. Går bare og venter sånn at vi kan begynne å prøve igjen.
Må vist bare være tålmodig [:)]

Lykke til alle sammen [:)]
 
mhhhh kanskje du bør ta en ny test da ? [:D][:D][:D]
 
Tanta kom på besøk i går [:(]
Men nå er vi en dag nærmere ny prøving

Ellers så går nå dagene som de pleier. Det snør og snør også snør det litt til.
Er veldig glad jeg har 4 hjulstrekk på bilen

Ha en fin kveld alle sammen
 
dumme tanta [:'(][:'(][:'(]
 
men November er tingen vettu [:D][:D][:D]
 
November er en kjempe fin mnd. Sønnen min er født 20 November [:)]

Er en stund siden jeg har vært inne her nå. Vi har hatt besøk av elste datteren til mannen min. Hun har rukket å bli 19 år. Han begynte tidlig. He he..[:)]

Ellers skal jeg i følge planen ha EL rundt 5 mars. Spennende hver mnd og se om man kan være heldig.
Var hos legen i går.
Jeg fikk diabetes etter at jeg fikk sønnen min. Fortalte legen at vi prøver å få barn. Det synes han var kjempe koselig og at jeg mått gi beskjed så fort vi fikk det til så skulle han henvise meg til sykehuset så jeg får god oppfølging der. Det er godt å høre at man kommer til å bli tatt godt vare på [:)]

Da er det bare å fortsette å prøve

Lykke til alle [:D]
 
go helg dessi [:D][:D]
 
Nå er vi inne i denne kjedelige venteperioden igjen...
Denne mnd føler jeg overhode ingenting. Ingen "symptomer" i det hele tatt. Hmm...

Vel det er 12 dager til testen kan være positiv [:)][:)]
 
Det er 6 dager til testen kan være positiv.
Klarte ikke å vente så tok en. Den var sef negativ, men når jeg så ekstra hardt synes jeg å skimte en strek til. Kan den vise veeeeldig svakt hvis man tester litt tidlig?
Det er vel mest sannsynelig at jeg stirret litt for hardt på den. He he.. [:)]
Blir spennende å se [:)]
 
JA, de kan være veldig svake hvis man tester tidlig.. bare vent noen dager og ta en til - så ser du om den er blitt stereke.
 
krysser alt jeg har, hadde vært kjempe kosligt å fått deg med inn på november [:)][:)][:)]
 
Jeg tror nok kanskje at jeg stirret litt hardt på den men har kjøpt en test til som jeg kan ta om noen dager. Krysser fingre og tær!!

Hadde vært kjempe kos å blitt med november gjengen [:)]
 
Jeg stirret IKKE for hardt!!!!
Det er helt tydelig en pluss der [:)]
Det er helt uvirkelig. Kan jeg være så heldig??
Jaaaaaaaaaaaaaaa
 
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] ble sååå glad jeg nå [:)][:)][:)][:)][:)] velkommen inn til oss på november
 
Tusen tusen takk [:)]

Lykke til dere andre. Håper spira snart sitter hos dere også [:D]
 
Back
Topp