I dag er jeg på syklusdag 47, ifølge fertility trackeren på Fitbit skal jeg ha mensen på dag 50, så det blir spennende å se. Nå begynner jeg å bli temmelig frustrert. Andre ville nærmet seg mensen igjen på PP2, mens her er jeg enda på PP1. Jeg har ingen symptomer på noen ting, og det føles som jeg aldri skal få mensen
Jeg skal til legen om en uke og tenker å ta dette opp med ham, om det er noe vi kan gjøre. Det er i underkant av 5 måneder siden jeg sluttet på pillen, men jeg synes dette var voldsomt. Jeg har aldri hatt ordentlig regelmessige sykluser (uten 2 ganger med 28-dagers da jeg sluttet på pillen i 2020 i 3 mnd), så jeg mistenker at det kan være noe hormonelt. Jeg bare håper at ikke legen mener at det er for tidlig å gjøre noe, og at vi skal se det an. Akkurat nå føles det som jeg er i limbo, jeg vet ikke engang om jeg har hatt eggløsning, om vi er før eggløsning eller etter
Jeg har nå kjøpt termometer med 2 desimaler, så fra neste CD1 skal jeg Tempe hver dag, så får jeg i hvert fall vite om jeg har eggløsning