Bare to dager til onsdag
Hvordan er formen i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare to dager til onsdag
Det blir spennende, håper på det beste!Bare to dager til onsdag
Hvordan er formen i dag?
Hvor langt er du kommet? men jeg forstår bekymringene dine, blir godt å komme seg på denne timen så du forhåpentligvis får slappe av litt mer men er jo fint at du ikke har spottet idag da hvertfallTakk som spør Har kjent lite til graviditeten i dag og det bekymret meg selvfølgelig. Har ikke spottet i dag da, så er fremdeles veldig forvirret over kroppens signaler....
Hvor langt er du kommet? men jeg forstår bekymringene dine, blir godt å komme seg på denne timen så du forhåpentligvis får slappe av litt mer men er jo fint at du ikke har spottet idag da hvertfall
Tenker på deg5 + 6 i dag, så i den verste fasen der de fleste spontanaborter skjer!
Hvordan gikk dette? <3
Hvordan går det? Tenkt på deg i hele dag!
Vis vedlegget 357437
Og hjertet banket som bare det Alt var fint, men var noen dager kortere på vei! Krysser fingre og tær for at det holder
Er i dag 6 + 5 istedenfor 7 + 2.
Tusen takk for støtta alle sammen
Åå, så bra! Tolket stillheten dithen at det ikke gikk så bra, så dette var en god nyhet <3 Gratulerer!
Skulle tro jeg ble mindre bekymra, men ble bare verre, for nå kommer de ukene jeg mista i første gangen. Vi så hjertet da å, men oppdaga MA i uke 11