Prøver på nytt etter tre MA/SA

Takk som spør:Heartred Har kjent lite til graviditeten i dag og det bekymret meg selvfølgelig. Har ikke spottet i dag da, så er fremdeles veldig forvirret over kroppens signaler.... :confused:
Hvor langt er du kommet? :) men jeg forstår bekymringene dine, blir godt å komme seg på denne timen så du forhåpentligvis får slappe av litt mer :Heartred men er jo fint at du ikke har spottet idag da hvertfall

Masse lykke til imorgen ultralyd ❤️ jeg krysser alt jeg kan for at baby har det bra ❤️ når kl har du du time? Tenker på deg ❤️

Lykke til!:Heartred Krysser alt jeg har for deg i morgen!

Lykke til imrn, Marthe<3

Håper dette går veien! Ville bare si at vi hadde tilsvarende historie i fjor. Mistet fem ganger før uke 10. legen ville ikke sette igang noe prosess for vi var så unge, og hadde en gutt fra før. (34 år.) Jeg orket ikke å gå gjennom flere graviditeter uten støtte fra helsevesenet, så jeg kontaktet Medicus i Stavanger. Betalte va 1500kr for en utredning av bare meg. Nevnte også at jeg hadde hørt om flere som slte med progesteron og om det var noe vi kunne prøve bare for å prøve. Det var ingen problem. Han skrev ut en resept på duphaston (tror det var det drt het) en pille jeg skulle spise tre ganger daglig til uke 8. funka på første forsøk! Har termin i august. Finnes ikke tvil i sjelen min, om st det «bare» var det som skulle til. Bittelitt hormonstøtte. Så hvis drt ikke går veien nå, anbefaler jeg på det sterkeste å gå privat, så du slipper å pines. Det er så utrolig tungt å stå i! Krysser virkelig alt av fingrer og tær for deg denne gang! ❤️

Hvordan gikk dette? <3
Hvordan går det? ❤️ Tenkt på deg i hele dag! :)

35CD1937-9A0A-4517-A537-8FC3AB3E0F56_1_201_a.jpeg

Og hjertet banket som bare det:Heartred Alt var fint, men var noen dager kortere på vei! Krysser fingre og tær for at det holder:smiley-angelic001

Er i dag 6 + 5 istedenfor 7 + 2.

Tusen takk for støtta alle sammen:Heartred

Åå, så bra! Tolket stillheten dithen at det ikke gikk så bra, så dette var en god nyhet <3 Gratulerer!

Skulle tro jeg ble mindre bekymra, men ble bare verre, for nå kommer de ukene jeg mista i første gangen. Vi så hjertet da å, men oppdaga MA i uke 11:oops:

Skulle tro jeg ble mindre bekymra, men ble bare verre, for nå kommer de ukene jeg mista i første gangen. Vi så hjertet da å, men oppdaga MA i uke 11:oops:

Kjenner til det! Mistet selv i uke 12 ved forrige MA, oppdaget 14+3. Den frykten vil nok være der en stund til for deg, men mest sannsynlig går dette bra! Lykke til <3

Back
Topp