Testene blir sterkere! Vær så snill, la spira sitte til mål 15 DPO.
Jey! Krysser det som krysses kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testene blir sterkere! Vær så snill, la spira sitte til mål 15 DPO.
Fantastisk Skjønner det må være umenneskelig vanskelig å vente på at tiden skal gå. Hvor langt var du på vei de gangene du mistet? Hva tror du er den «magiske grensen» for når du klarer å slappe litt mer av?Et lite håp. HCG øker hvert fall.
Fantastisk Skjønner det må være umenneskelig vanskelig å vente på at tiden skal gå. Hvor langt var du på vei de gangene du mistet? Hva tror du er den «magiske grensen» for når du klarer å slappe litt mer av?
Jeg ønsker så veldig for deg! Det må være din tur nå
Hvor mange dpo er du nå?
Åååh. Jeg håper sånn for degHei, er 16 DPO i dag Første MA var jeg 11 uker på vei, men hjertet hadde nok sluttet å slå litt før det. De andre gangen var jeg "bare" 6 og 7 uker på vei. Den trygge grensen for meg, når jeg endelig kan puste igjen, er nok 12 uker, for da har jeg kommet lengre enn den første gangen da det gikk galt. Etter 12 uker kan jeg slappe av og nyte.
Men jeg klarer ikke å tenke så langt enda, føles så langt frem i tid! Føles umulig!
Håper virkelig det går bra nåHei, er 16 DPO i dag Første MA var jeg 11 uker på vei, men hjertet hadde nok sluttet å slå litt før det. De andre gangen var jeg "bare" 6 og 7 uker på vei. Den trygge grensen for meg, når jeg endelig kan puste igjen, er nok 12 uker, for da har jeg kommet lengre enn den første gangen da det gikk galt. Etter 12 uker kan jeg slappe av og nyte.
Men jeg klarer ikke å tenke så langt enda, føles så langt frem i tid! Føles umulig!
Håper virkelig det går bra nå
Åååh. Jeg håper sånn for deg
Håper for degBrun utflod og mensmurring/draing i underlivet. Håper det er ingenting, men blir utrolig bekymret!
Krysser det jeg kan for degBrun utflod og mensmurring/draing i underlivet. Håper det er ingenting, men blir utrolig bekymret!
Hvordan går det Marthe?
Det er jo et kjempegodt tegn!?Hei, takk for at du spør Jeg er skikkelig forvirra, for tok en clearblue digital og skulle sjekke om HCG hadde sunket. Jeg har hatt brun uflod i fire dager nå og en episode med friskt blod (Lys). Hadde 2-3 for ei uke siden og tenkte kanskje den hadde sunket til 1 - 2 igjen, for har skjedd tidligere, men nå viste den jammen 3 +
Kroppen gir meg så blandende signaler! Blir godt med time på onsdag, så vi får avklart det en gang for alle!
Det er jo et kjempegodt tegn!?
Endelig fikk du 3+ Spent på timen din på tirsdag. Håper håper håper (og tror) på positivt svar
Hei Marthe! Har fulgt deg litt i tråden oss testetøser, så så jeg tråden din her nå tenker masse på deg, men for å være helt ærlig så tror jeg dette går veien for deg dette med spotting og brun utflod og diverse trenger absolutt ikke å være noe negativt. Ofte får man en rar «blødning» rundt denne tiden som forvirrer mange desverre. Håper alt går bra på timen din! Og ser fram til å følge deg videreTakk for at du tror for meg når jeg ikke klarer
Blødningene stopper ikke (farget utflod), så klarer ikke å slappe av da.
Lagde en ny tråd nå, som er mer oppdatert
Hei Marthe! Har fulgt deg litt i tråden oss testetøser, så så jeg tråden din her nå tenker masse på deg, men for å være helt ærlig så tror jeg dette går veien for deg dette med spotting og brun utflod og diverse trenger absolutt ikke å være noe negativt. Ofte får man en rar «blødning» rundt denne tiden som forvirrer mange desverre. Håper alt går bra på timen din! Og ser fram til å følge deg videre
Har tenkt masse på deg åååh men så bra den ikke har sunket (det er jo veldig positivt da)! Men jeg skjønner det er vanskelig for deg å tenke positivt mtp alt du har vært gjennom når jeg var rundt 6 uker så hadde jeg rosa utflod og når jeg oppdaget det når jeg tørket meg så ropte jeg NEEEEI og tenkte at nå har det gått galt fikk skikkelig klump i brystet og bestilte TUL noen dager etter for klarte ikke slappe av.. Har en sønn fra før og hadde aldri noe spotting eller farget utflod i det svangerskapet så var derfor jeg ble så redd..alt viste seg å være bra men noen uker etter fortsatte det med brun utflod osv og jeg var fortsatt redd men måtte prøve å tenke positivt, men nå for 3 uker siden når jeg var 10 uker så brå bestilte jeg time igjen for å se at alt var bra og det var det heldigvis!! Skjønner usikkerheten din og jeg håper virkelig du får en positiv beskjed på onsdag jeg skal krysse alt jeg har for deg!!Hei, takk for at du spør Jeg er skikkelig forvirra, for tok en clearblue digital og skulle sjekke om HCG hadde sunket. Jeg har hatt brun uflod i fire dager nå og en episode med friskt blod (Lys). Hadde 2-3 for ei uke siden og tenkte kanskje den hadde sunket til 1 - 2 igjen, for har skjedd tidligere, men nå viste den jammen 3 +
Kroppen gir meg så blandende signaler! Blir godt med time på onsdag, så vi får avklart det en gang for alle!
Har tenkt masse på deg åååh men så bra den ikke har sunket (det er jo veldig positivt da)! Men jeg skjønner det er vanskelig for deg å tenke positivt mtp alt du har vært gjennom når jeg var rundt 6 uker så hadde jeg rosa utflod og når jeg oppdaget det når jeg tørket meg så ropte jeg NEEEEI og tenkte at nå har det gått galt fikk skikkelig klump i brystet og bestilte TUL noen dager etter for klarte ikke slappe av.. Har en sønn fra før og hadde aldri noe spotting eller farget utflod i det svangerskapet så var derfor jeg ble så redd..alt viste seg å være bra men noen uker etter fortsatte det med brun utflod osv og jeg var fortsatt redd men måtte prøve å tenke positivt, men nå for 3 uker siden når jeg var 10 uker så brå bestilte jeg time igjen for å se at alt var bra og det var det heldigvis!! Skjønner usikkerheten din og jeg håper virkelig du får en positiv beskjed på onsdag jeg skal krysse alt jeg har for deg!!