Fikk også en sånn strek i sist uke med makesure.
Svakere streker de neste to dagene.
Jeg tror det var kjemisk for mensen kom ikke før 19dpo.
Håpet veldig du får en sterkere i morgen
Får eventuelt våge meg ut på en ny digital
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk også en sånn strek i sist uke med makesure.
Svakere streker de neste to dagene.
Jeg tror det var kjemisk for mensen kom ikke før 19dpo.
Håpet veldig du får en sterkere i morgen
Definitivt positivDagens test - 12 DPO
Dagens test - 12 DPO
Gratulerer! Ville spurt om en blodprøve hvor du måler progesteron dersom lege/sykehus er restriktive med støttemedisiner. Håper det holder hele veien denne gangen ❤Dagens test - 12 DPO
Definitivt positiv
Kanskje ringe inn til avdelinga der du har time og sei at du har fått positivt test og at du gjerne kunne tenkt å prøve støttemedisiner no så snart som mogleg?
Ja, nå er det ikke noen tvil lengre Den øverste er eggløsningstest for å dobbelt-sikre!
Kanskje jeg skal ringe sykehuset å varsle i morgen da. Eller dra privat. Noen anbefalinger?
Gratulerer!!! Ingen erfaring, men dersom jeg hadde følt de var vanskelig hadde jeg gått til privat! Spesielt i den situasjonen dere er i. Satser på at dette er deres tur!Ja, nå er det ikke noen tvil lengre Den øverste er eggløsningstest for å dobbelt-sikre!
Kanskje jeg skal ringe sykehuset å varsle i morgen da. Eller dra privat. Noen anbefalinger?
Heier på dereTestene blir sterkere! Vær så snill, la spira sitte til mål 15 DPO.