Prøver på nytt etter tre MA/SA

Proverpånummerto

Glad i forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Novemberfnuggene 2023
Hei, vi prøver for fjerde gang og er livredd. Men prøver å holder motet oppe. Jeg er en av de som kjenner alt som skjer i egen kropp og kjenner når eggløsning skjer og ikke. Derfor blir vi raskt gravide, men det hjelper ikke mye når ikke spiren vil sitte. Lengre jeg har vært gravid er MA i uke 11. Da så vi hjerte og alt. Magisk.

Jeg hadde eggløsning 22.04 og IKM er usikkert.

Pga medisiner jeg bruker når jeg IKKE er gravid, tester jeg så tidlig som mulig. Jeg er i dag 10 DPO (tror jeg) og fikk negativ clearblue digital, MEN jeg er sikker på at makesure sin er positivt og blir skikkelig forvirra! Kan dere fortelle hva dere ser?

Hadde en dråpe blod på 9 DPO. Tror dette kan ha vært festeblødning (evt. start på mens).

Clearblue tidlig - 9 DPO - negativ
Clearblue digital - IKKE GRAVID
Make sure - Se bilde!

Tar gjerne i mot solskinnshistorier om noen har lyktes etter veldig mange SA/MA også. Trenger håp og troa på at dette kan gå.

Tusen takk for alle svar❤️

(Vi har time på sykehuset 19.05 fordi vi har mistet så mange ganger, men sykehuset virker livredd for å tilby støttemedisiner.)

Her er bildene/testene. De er lest av FØR de ble uttørket, bare så det er nevnt. Fikk bare ikke tatt bilde rett etterpå : )

Vedlegg

• 6BAB5840-5BA6-4D39-943C-CCC9236610C1.jpeg
    6BAB5840-5BA6-4D39-943C-CCC9236610C1.jpeg
    503,9 KB · Visninger: 249
  • F37071C8-4AAB-4A0A-8F36-1AB2334EF601.jpeg
    F37071C8-4AAB-4A0A-8F36-1AB2334EF601.jpeg
    875 KB · Visninger: 250
Ser streken godt, men er dessverre ikke annet å gjøre enn å ta ny senere.
Jeg har aldri fått skygger eller så på make sure.

Sykehuset vil nok gjerne utrede skikkelig før de tilbyr medisiner.. :)

Veldig tydelig strek, da. Kan ikke skjønne at det er annet enn babystrek. Krysser virkelig fingrene for deg og håper at den lille holder svangerskapet ut hvis testen viser seg å være positiv <3

Ser streken på make sure sin godt og eg sjøl ville tolka den som positiv:happy:...Men forstår at du blir forvirra når dei andre e negativ! Må vel bare vente til I morgen å ta ny test...Håper for deg:Heartred

Synes også jeg ser en svak strek på den fra cb o_O ikke noe annet å gjøre enn å se om streken blir tydeligere fremover!

Så noen skrev at man skulle drikke lite, holde seg lenge og ta ny test på kveld, men ser ikke store forskjellen egentlig. Heller litt svakere:p

Rart om clearblue digital som måler ned i 10 ul ikke skal slå ut, når den som måler ned i 25 ul gjør det. Prøver en ny en i morgen tidlig : )

Vedlegg

• DB704E58-C853-4B9D-8076-4612E2374D84.jpeg
    DB704E58-C853-4B9D-8076-4612E2374D84.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 193
Jeg brukte kun Make sure nå sist og hadde ikke en eneste skygge. Ikke før kvelden 8 dpo, og da skjønte jeg at den var reell. Og den var mye svakere enn strekene dine! Er straks 9 uker nå.
Lykke til med ny test i morgen tidlig, jeg har VELDIG troa! ❤️

Så noen skrev at man skulle drikke lite, holde seg lenge og ta ny test på kveld, men ser ikke store forskjellen egentlig. Heller litt svakere:p

Rart om clearblue digital som måler ned i 10 ul ikke skal slå ut, når den som måler ned i 25 ul gjør det. Prøver en ny en i morgen tidlig : )

Føler jeg ser noe her!
Blir spennende å følge med deg fremover! Dette fortjener dere nå!<3

Make sure er mer sensitiv enn f.eks babyplan tidlig, er min erfaring. :P

Tror dette kan være kjemisk, for denne viser svak strek; men tidligtesten fra rfsu var negativ! Forvirrende!

Spennebde! Har hørt litt ymse om rfsu. Hvor mange dpo?:)

Vedlegg

• E166AC21-B7EE-429C-B0CF-3D0D90CF9533.jpeg
    E166AC21-B7EE-429C-B0CF-3D0D90CF9533.jpeg
    418,9 KB · Visninger: 150
Min 11dpo forrige pp var også svak:)

De er enda svakere enn dette og noen er enda negativ (clearblue og rfsu) :/

Gikk nok ikke helt veien denne gangen da. Egget mitt fester seg så sent, så tror det ikke får nok tid på seg før mensen. Kan det være noe i det?

Tror dette kan være kjemisk, for denne viser svak strek; men tidligtesten fra rfsu var negativ! Forvirrende!
Fikk også en sånn strek i sist uke med makesure.
Svakere streker de neste to dagene.
Jeg tror det var kjemisk for mensen kom ikke før 19dpo.

Håpet veldig du får en sterkere i morgen :) :)

Back
Topp