Hei, vi prøver for fjerde gang og er livredd. Men prøver å holder motet oppe. Jeg er en av de som kjenner alt som skjer i egen kropp og kjenner når eggløsning skjer og ikke. Derfor blir vi raskt gravide, men det hjelper ikke mye når ikke spiren vil sitte. Lengre jeg har vært gravid er MA i uke 11. Da så vi hjerte og alt. Magisk.
Jeg hadde eggløsning 22.04 og IKM er usikkert.
Pga medisiner jeg bruker når jeg IKKE er gravid, tester jeg så tidlig som mulig. Jeg er i dag 10 DPO (tror jeg) og fikk negativ clearblue digital, MEN jeg er sikker på at makesure sin er positivt og blir skikkelig forvirra! Kan dere fortelle hva dere ser?
Hadde en dråpe blod på 9 DPO. Tror dette kan ha vært festeblødning (evt. start på mens).
Clearblue tidlig - 9 DPO - negativ
Clearblue digital - IKKE GRAVID
Make sure - Se bilde!
Tar gjerne i mot solskinnshistorier om noen har lyktes etter veldig mange SA/MA også. Trenger håp og troa på at dette kan gå.
Tusen takk for alle svar
(Vi har time på sykehuset 19.05 fordi vi har mistet så mange ganger, men sykehuset virker livredd for å tilby støttemedisiner.)
Jeg hadde eggløsning 22.04 og IKM er usikkert.
Pga medisiner jeg bruker når jeg IKKE er gravid, tester jeg så tidlig som mulig. Jeg er i dag 10 DPO (tror jeg) og fikk negativ clearblue digital, MEN jeg er sikker på at makesure sin er positivt og blir skikkelig forvirra! Kan dere fortelle hva dere ser?
Hadde en dråpe blod på 9 DPO. Tror dette kan ha vært festeblødning (evt. start på mens).
Clearblue tidlig - 9 DPO - negativ
Clearblue digital - IKKE GRAVID
Make sure - Se bilde!
Tar gjerne i mot solskinnshistorier om noen har lyktes etter veldig mange SA/MA også. Trenger håp og troa på at dette kan gå.
Tusen takk for alle svar
(Vi har time på sykehuset 19.05 fordi vi har mistet så mange ganger, men sykehuset virker livredd for å tilby støttemedisiner.)