Prøver på nummer tre

13 DPO
I dag sov jeg endelig godt igjen. Mannen er tilbake fra ferie og tok jentene i natt og i dag tidlig. Dagens test var marginalt svakere enn i går, men tisset ikke på natten i natt som jeg har gjort de andre gangene, så urinen var ganske lys og håper det er derfor. Vurderer en ny test utover dagen bare for å se ❤️

Edit: Måtte ta en ny, økning igjen nå. Planen fremover er digital i morgen og pause fra strimmel, og så strimmel igjen om to dager ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_2477.jpeg
    IMG_2477.jpeg
    735 KB · Visninger: 25
  • IMG_2479.jpeg
    IMG_2479.jpeg
    922,3 KB · Visninger: 23
  • IMG_2478.jpeg
    IMG_2478.jpeg
    364,2 KB · Visninger: 22
Last edited:
Gratulerer så mye :Heartred :Heartred
 
Gratulerer så mye :Heartred :Heartred
Tusen takk ❤️ Håper så veldig for deg også. Har fulgt deg siden jeg prøvde på mitt første barn. Det er hjerteskjærende at jeg kanskje skal få mitt tredje barn nå innen du har fått ditt første. Og det at du likevel tar deg tid til å gratulere er stort gjort ❤️❤️ Håper dere får en mirakelbaby ❤️
 
4+0
Går over til å telle graviditet nå. Føles godt å komme til 4+0 med en digital test som viser 2-3. Det har jeg fått til samme tid med begge jentene, men aldri når det endte i kjemisk.

Milepæler fremover:
  1. Booke time hos legen
  2. Booke tidlig ultralyd
  3. Få dye stealer på EL-test
  4. Få 3 + på digital
  5. Komme forbi uke 8 og se at alt er bra rundt denne tiden på ultralyd
Sistnevnte fordi veldig mye er gjort når man har kommet allerede til uke 8. Det er da alle organer er ferdig utviklet. Så jeg syns det er litt tullete å måtte vente til uke 12 med å senke skuldrene. For meg er det 96,7 % sjanse for at alt går bra etter uke 8, mens det er 98,4 % sjanse ved uke 12. Syns denne er veldig fin å følge med på:

 

Vedlegg

  • IMG_2496.jpeg
    IMG_2496.jpeg
    948,6 KB · Visninger: 12
4+1
Begynner å gå opp for meg at dette kanskje kan gå bra med tanke på testene, syns de stiger som de pleier de gangene det har gått bra. Litt uvirkelig at vi eventuelt skal få er april-barn og at det klaffet allerede på tredje forsøk. Alle gode ting er vel tre ❤️

Av symptomer murrer det mye i magen. Noen ganger så mye at jeg har vært redd for at mensen skal komme, selv om det ikke hadde gitt mening med testene. Har også begynt å kjenne det litt i bekkenet allerede. Har så lyst til å være i noe bedre form denne gangen. Siste trimester klarer jeg så vidt å gå 1 km i løpet av dagen. Skriv gjerne om noen har noen gode tips som hjalp for dem. Har noen tøye- og styrkeøvelser fra fysio i første svangerskap, men åpen for å teste alt ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_2634.jpeg
    IMG_2634.jpeg
    908,4 KB · Visninger: 4
Back
Topp