Prøver på nummer tre

Spennende!! Lykke til ❤️
 
Gravideoppdatering 39+6

Det siste døgnet har jeg hatt modningsrier som har kommet og gått. Får 4-5 regelmessige rier på rundt ett minutt med rundt 8 min i mellom, men så stopper der plutselig bare opp. Hver gang jeg snudde meg i natt eller tisset fikk jeg sammentrekninger. Veldig spent på hvordan dette utvikler seg. Siden det har tatt seg såpass opp lurer jeg på om det blir baby i løpet av de neste 1-2 dagene, men man vet jo aldri.

Svigers er på besøk nå, og det er null problem å snakke med de mens modningsriene kommer. Har nå hatt fem rier med 8 minutter mellom.. vi får se hvordan det går ☺️
Såå spennende! Masse lykke til :wav
 
Lykke til :Heartred
 
Velkommen lillesøster

Lillesøster kom i dag 19:05. Fødselen gikk over all forventning, og det var kun den siste timen som var ordentlig vond. Litt vanskelig å trykke ut siden hun var intet mindre enn 4,9 kg. Så veldig glad jeg ikke gikk en uke på overtid. Haha

Kommer mer detaljert oppdatering senere. Takk for alle lykkeønskninger ☺️❤️
 
Velkommen lillesøster

Lillesøster kom i dag 19:05. Fødselen gikk over all forventning, og det var kun den siste timen som var ordentlig vond. Litt vanskelig å trykke ut siden hun var intet mindre enn 4,9 kg. Så veldig glad jeg ikke gikk en uke på overtid. Haha

Kommer mer detaljert oppdatering senere. Takk for alle lykkeønskninger ☺️❤️

Fantastisk!! Gratulerer så mye :)) utrolig bra jobba, å trykke ut 4,9 kg er jo bare helt rått :hello2:Heartred

Kos dere i bobla :love7
 
Velkommen lillesøster

Lillesøster kom i dag 19:05. Fødselen gikk over all forventning, og det var kun den siste timen som var ordentlig vond. Litt vanskelig å trykke ut siden hun var intet mindre enn 4,9 kg. Så veldig glad jeg ikke gikk en uke på overtid. Haha

Kommer mer detaljert oppdatering senere. Takk for alle lykkeønskninger ☺️❤️
Gratulerer så mye! Så fantastisk❤️❤️
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Ååå, gratulerer! ❤️❤️ Bra jobba!
 
Gratulerer så mye :)
 
Velkommen lillesøster

Lillesøster kom i dag 19:05. Fødselen gikk over all forventning, og det var kun den siste timen som var ordentlig vond. Litt vanskelig å trykke ut siden hun var intet mindre enn 4,9 kg. Så veldig glad jeg ikke gikk en uke på overtid. Haha

Kommer mer detaljert oppdatering senere. Takk for alle lykkeønskninger ☺️❤️

Gratulerer med frøkna deres :dummy1: Spent på å høre hvordan du opplever ABC!
 
Back
Topp