Superappelsin
Forelsket i forumet
CD 38, PP3
Gjett hvem som har blendahvite tester og fortsatt ikke har sett snurten av TR? Joda, det er meg Dette er jo håpløst, sykluskrøll er jo tydeligvis et faktum her. Kjenner ofte at det kribler og skjer ting der nede, så det er jo sikkert et godt tegn. Kroppen holder vel sikkert på og klargjøre seg og modner egg
Nå venter jeg på legetime 20. august, og håper at den nye legen min kan hjelpe meg med både celleprøve og veien videre. Håper jeg blir henvist til gynekolog også. Ellers er jeg klar for EL-tester neste PP. Skal bli fint å få mer kontroll.
Siste feriedag i dag, litt ambivalent følelse. Jeg var jo overbevist om at vi kom til å være gravide når jeg kom tilbake etter sommerferien. Nå forbereder jeg meg på at 20. september (termin) også kommer til å være en dag med blendahvite tester. Sånn er det visst av og til, man kan ikke alltid få det som man vil.
Oppi det hele holder jeg stort sett motet oppe. Jeg strikker en del, og jeg har mye fokus på kosthold, turer og trening. I tillegg har jeg gjort mye for å holde orden i skuffer og skap her hjemme. Det er en god hjelp for å føle at jeg har kontroll på noe. Hodet kjennes mer harmonisk når det er ryddig og rent, så denne organiseringen kommer jeg til å fortsette med! God uke til alle
Åh, håper du får mer svar på legetimen din, og eventuelt oppfølging videre Veldig fint å lese at du klarer å holde motet oppe. Jeg er veldig enig med deg, og kjenner meg veldig igjen i det du skriver om at jo mindre kaos rundt meg, jo mindre kaos i hodet. Jeg har nylig gått til innkjøp av slike gjennomsiktige bokser i forskjellige størrelser for oppbevaring av mat o.l. i skuffer og i kjøleskap, og er veldig fornøyd med dette så langt Håper bare at samboeren også klarer å holde tritt med systemene jeg lager meg God helg gode du