Prøver på nr 4

Da har endelig tr kommet. Så nå kan den bli ferdig om noen dager også får man starte på en ny mnd. Skal lytte litt mer til kroppen min neste mnd.
 
Lykke til i denne pp og håper det sitter snart en ny spire ❤
 
Alltid godt med en avklaring. Masse lykke til med ny pp. [emoji4]
Ja det var skikkelig godt akkurat nå, at den kom siden ingen positiv test. :) Hadde jo håpet litt likevel, siden jeg hadde noen positive tester denne mnd. Så blir litt sånn redd for om det skjer igjen..
Men nå får jeg ta fatt i denne flyttingen og flytte til nytt hus. Så sitter spiren sikkert :rolleyes:
 
Trudde jo jeg fikk tr. Var litt lyse rødt blod på papiret i går. Men har ikke vært noe siden.....
 
Skikkelig merkelig!
Hadde litt blødning i går, lyserosa blod når jeg tørket meg. Trudde jo tr kom! Men har jo ikke blødd noe siden. Har vondt i kroppen, litt feber og uvel. Har ikke tatt noen test enda.
 
Merkelige greier. Startvansker for TR eller gravid... ;)
 
Ja men synes den startvansker skal gå over nå altså, haha! Håper på gravid, selv om jeg tviiiiiler! :confused:
Ja den burde jo det, var jo mange dager den skulle ha startvansker også... Blir spennende å se hva som skjer fremover. Håper kroppen gir tydelig tegn snart på det ene eller andre.
 
Ja den burde jo det, var jo mange dager den skulle ha startvansker også... Blir spennende å se hva som skjer fremover. Håper kroppen gir tydelig tegn snart på det ene eller andre.
Ja er på 4 dagen uten tr liksom :angry4
Hadde jo liksom tr smerter i går og i dag, så var jo så bombesikker på at den var her jeg... Jaja. o_O
 
5 dager over tiden. Ingen tr og ingen positiv test. :confused: Blir smårar av min egen kropp. Den har aldri oppført seg så rart og merkelig. Har gått uten prevensjon i mange mange mnd, og tr har alltid kommet tidsnok, samme med eggløsningen. Får vel sette tålmodigheten på prøve;) Skal teste i morgen tidlig å se hva den sier da. Kan det være at de billigtestene er dårlige? Samme med rfsu sine? :wtf:
 
Skikkelig merkelig!
Hadde litt blødning i går, lyserosa blod når jeg tørket meg. Trudde jo tr kom! Men har jo ikke blødd noe siden. Har vondt i kroppen, litt feber og uvel. Har ikke tatt noen test enda.
Akkurat sånn her var det for meg da jeg ble gravid. Bare at blødningen kom litt tidligere enn forventet tr. [emoji4] Håper! [emoji173]
 
Da trur jeg tr har kommet. Formen ble bedre etter litt søvn.
emoji173.png
 
Nå er vi endelig ferdig med å flytte! For e stress når feberen herjer i kroppen. Fikk god hjelp fra venner og familie så evig takknemlig for det [emoji16] Nå er det bare å pakke ut siste rest her, midt i eggløsningstiden å kose seg [emoji16]
 
Back
Topp