Prøver på (en til) sistemann

Sover helt klart best i egen seng:happy119 vært lommert her også, kom litt regn bare, men ikke noe tordenvær. Er dog meldt tordenvær de neste 3 dagene:nailbiting: Herlig du nå har et sted å være med de minste i gjengen uten de kan "stikke av":joyful: Ja, er start å stopp med byggeprosjekter når barna er hjemme:hilarious:
Ble verken regn eller torden her, men sov elendig i natt pga varmen- følte jeg våknet hver halvtime hele natten;) Så nå som streiken er over og barna er tilbake på skole etc, blir det nok en dupp mens minsten sover på dagen:rolleyes: Er så lyssky, så må ha det helt mørkt for å klare å sove, men da kommer jo ikke nok luft inn vinduet, så blir fort for varmt:wacky: Teite små-problemer å ha i denne verden :hilarious: Ha en fin dag! :joyful:
 
Så herlig babymage! Og guri så fort det går..! I alle fall for de på sidelinja :joyful: har du noen magefølelse på kjønn?
Spennende med OUL snart.. følger spent med:Heartred
 
Ble verken regn eller torden her, men sov elendig i natt pga varmen- følte jeg våknet hver halvtime hele natten;) Så nå som streiken er over og barna er tilbake på skole etc, blir det nok en dupp mens minsten sover på dagen:rolleyes: Er så lyssky, så må ha det helt mørkt for å klare å sove, men da kommer jo ikke nok luft inn vinduet, så blir fort for varmt:wacky: Teite små-problemer å ha i denne verden :hilarious: Ha en fin dag! :joyful:


Hahah, jeg er akkurat likedan- må være helt mørkt innpå soverommet for at jeg skal kunne falle til ro og sovne:hilarious: Har lystett rullegardiner og lystett gardiner på siden, og de stapper jeg godt rundt hele veien, så det ikke kommer noe lys inn, men kommer da særdeles lite luft inn også, kan bli en smuuule varmt:wacky:
 
Hahah, jeg er akkurat likedan- må være helt mørkt innpå soverommet for at jeg skal kunne falle til ro og sovne:hilarious: Har lystett rullegardiner og lystett gardiner på siden, og de stapper jeg godt rundt hele veien, så det ikke kommer noe lys inn, men kommer da særdeles lite luft inn også, kan bli en smuuule varmt:wacky:
Det samme her- dobbelt opp med både blendingsgardin og blendingsrullegardin:hilarious: Nå kom regnet litt her, så kanskje det blir mindre lommert! :joyful: Ser iaf frem til en bedre natts søvn nå:joyful:
 
Så herlig babymage! Og guri så fort det går..! I alle fall for de på sidelinja :joyful: har du noen magefølelse på kjønn?
Spennende med OUL snart.. følger spent med:Heartred
Takk for det:Heartred Jeg har faktisk gjettet feil kjønn alle fem gangene hittil, så denne gangen gidder jeg ikke gjette:hilarious: Skikkenig dårlig på det tydeligvis! :rolleyes: Men bare 9 dager igjen til oul, så får vi nok vite det da håper jeg!:joyful: Tiden går alltid fort i andres svangerskap, men føler det går rimelig fort selv også denne gangen! Dagene ruller jo på med fem små, og vips har det gått enda en uke:p
 
Takk for det:Heartred Jeg har faktisk gjettet feil kjønn alle fem gangene hittil, så denne gangen gidder jeg ikke gjette:hilarious: Skikkenig dårlig på det tydeligvis! :rolleyes: Men bare 9 dager igjen til oul, så får vi nok vite det da håper jeg!:joyful: Tiden går alltid fort i andres svangerskap, men føler det går rimelig fort selv også denne gangen! Dagene ruller jo på med fem små, og vips har det gått enda en uke:p
Da gjetter du, og så velger du motsatt av det du gjettet :p
 
Da gjetter du, og så velger du motsatt av det du gjettet :p
Hahaha:hilarious: Det er sikkert det jeg bør:hilarious: Mannen har hatt jentenavnet klart lenge, og har trodd det er jente denne gangen, så jeg ble litt påvirket av ham, men så trodde gyn sist at det kanskje var gutt (hun presiserte at hun var usikker), så da ble jeg i villrede:rolleyes: Men snart oul nå! :joyful:
 
Takk for det:Heartred Jeg har faktisk gjettet feil kjønn alle fem gangene hittil, så denne gangen gidder jeg ikke gjette:hilarious: Skikkenig dårlig på det tydeligvis! :rolleyes: Men bare 9 dager igjen til oul, så får vi nok vite det da håper jeg!:joyful: Tiden går alltid fort i andres svangerskap, men føler det går rimelig fort selv også denne gangen! Dagene ruller jo på med fem små, og vips har det gått enda en uke:p
Hehehe.. Gjettet feil alle gangene jeg også. Nå sa jeg til alle.. Jeg føler jente så nå kommer det sikkert en gutt.. Og en gutt kommer :hilarious:
 
Takk for det:Heartred Jeg har faktisk gjettet feil kjønn alle fem gangene hittil, så denne gangen gidder jeg ikke gjette:hilarious: Skikkenig dårlig på det tydeligvis! :rolleyes: Men bare 9 dager igjen til oul, så får vi nok vite det da håper jeg!:joyful: Tiden går alltid fort i andres svangerskap, men føler det går rimelig fort selv også denne gangen! Dagene ruller jo på med fem små, og vips har det gått enda en uke:p
Hehehe.. Gjettet feil alle gangene jeg også. Nå sa jeg til alle.. Jeg føler jente så nå kommer det sikkert en gutt.. Og en gutt kommer :hilarious:

Hahaha...
Jeg har tenkt gutt på alle mine tre....
Og venter jente 3 :p
Herregud.
 
18+0:joyful:

427103DD-A830-4AB3-9B25-DDF4B8F020CF.jpeg


Formen er forholdsvis fin- ingen kvalme, foreløpig ingen halsbrann (har hatt det MYE de siste svangerskapene), magen vokser men er ikke blitt megastor som den blir på slutten, og selv om bekkenet er smertefullt så er det ok enn for nå:) Bare én uke igjen før skoleferie, og tre igjen før hele familien har ferie her:happy: Hage-prosjektet går fremover, så det er deilig:)


Oul på onsdag, håper virkelig alt fortsatt ser bra ut! :wideyed: Blir godt å ha den overstått, forhåpentligvis bli betrygget nok en gang, og kanskje få vite om det gjemmer seg en lillesøster eller lillebror i magen! :rolleyes:

Ha en fin sommerdag alle sammen:Heartred
 
Herlig formen er fin og det straks er tid for OUL:joyful: Blir spennende å se hvem som gjemmer seg I magen:dummy::dummy1:
 
Åååh 18 uker allerede <3 Herlig! Så godt å høre at formen din er fin. Håper den holder seg sånn :)
Blir spennende å høre om det gjemmer seg en lillebror eller lillesøster i magehuset <3
 
Det skjønner jeg! :)
Jo formen er igrunn fin nok :) Men har så mye kynnere og nedpress nå at det hemmer meg litt i hverdagen.. Men har termin på lørdag så håper han kommer snart :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Åh, så spennende dager! :joyful: Masse lykke til med innspurten og fødselen:Heartred Gleder meg til å høre i andre enden:love7 Ta vare på degselv:Heartred
 
18+4 (flyttet én dag frem på oul):joyful:

Oul er vel overstått, ny termin 16.november og det er en.....


8B95A440-EFA5-47B5-81D5-B7E1ED2F46E9.jpeg
70D893A0-2DB6-4091-A88A-8F19405EDA0A.jpeg


LILLESØSTER!:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Prøvde meg på noe à la bildene med oreo-kjeks, men gikk sånn halvveis, så ble boller med rosa krem inni istede til forventningsfulle storesøsken:joyful: Det er såååå rart å vite hva det blir nå, og mannen hadde rett:rolleyes: Jeg har visst vært mye mer hormonell med guttene våre, så Jan var skråsikker på jente denne gangen, så jeg må har oppført meg pent:hilarious: Min kjære har allerede navnet klart (han har ønsket det samme de siste årene men jeg har overtalt ham til andre navn):Heartpink Jeg deler ikke navn her, men det er så koselig å kunne kalle babyen lillesøster og ved navn fremover- spesielt for barnas del! Plutselig ble det mer virkelig:) Jeg er lettet& glad over at alt fortsatt ser bra ut i magen! :wav
 
Back
Topp