Prøver på (en til) sistemann

Hurra! Gratulerer så mye med ei jente til!
 
18+4 (flyttet én dag frem på oul):joyful:

Oul er vel overstått, ny termin 16.november og det er en.....


Vis vedlegget 359124 Vis vedlegget 359125

LILLESØSTER!:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Prøvde meg på noe à la bildene med oreo-kjeks, men gikk sånn halvveis, så ble boller med rosa krem inni istede til forventningsfulle storesøsken:joyful: Det er såååå rart å vite hva det blir nå, og mannen hadde rett:rolleyes: Jeg har visst vært mye mer hormonell med guttene våre, så Jan var skråsikker på jente denne gangen, så jeg må har oppført meg pent:hilarious: Min kjære har allerede navnet klart (han har ønsket det samme de siste årene men jeg har overtalt ham til andre navn):Heartpink Jeg deler ikke navn her, men det er så koselig å kunne kalle babyen lillesøster og ved navn fremover- spesielt for barnas del! Plutselig ble det mer virkelig:) Jeg er lettet& glad over at alt fortsatt ser bra ut i magen! :wav
Så fantastisk med en lillesøster :Heartredsnart halvveis, går fort nå :joyful::love7
 
Fantastisk, søta:love7 Gratulerer så mye med ei lita frøken i magen:Heartpink:love7:dummy1:
 
18+4 (flyttet én dag frem på oul):joyful:

Oul er vel overstått, ny termin 16.november og det er en.....


Vis vedlegget 359124 Vis vedlegget 359125

LILLESØSTER!:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Prøvde meg på noe à la bildene med oreo-kjeks, men gikk sånn halvveis, så ble boller med rosa krem inni istede til forventningsfulle storesøsken:joyful: Det er såååå rart å vite hva det blir nå, og mannen hadde rett:rolleyes: Jeg har visst vært mye mer hormonell med guttene våre, så Jan var skråsikker på jente denne gangen, så jeg må har oppført meg pent:hilarious: Min kjære har allerede navnet klart (han har ønsket det samme de siste årene men jeg har overtalt ham til andre navn):Heartpink Jeg deler ikke navn her, men det er så koselig å kunne kalle babyen lillesøster og ved navn fremover- spesielt for barnas del! Plutselig ble det mer virkelig:) Jeg er lettet& glad over at alt fortsatt ser bra ut i magen! :wav
Ååå så koselig <3 Gratulerer med lillesøster <3
 
Gratulerer så mye med ei lita jente ❤️ Og så godt å høre at alt står bra til i magen ❤️❤️
 
Ååå, gratulerer så masse! :love7 Så gøy måte å avsløre det på :love7 Jeg bakte kake som skulle bli blå, ble grønn og ikke særlig appetittlig, men de skjønte heldigvis kjønnet :joyful:
 
19+0:joyful:
B92C45B4-3067-41C1-B675-69EC47BDB24E.jpeg
6520A1FB-8322-4220-931D-5F0B27B48CC7.jpeg


Nå nærmer jeg meg virkelig halvveis! :joyful: Evt hvis jeg blir satt igang rundt 38+3 som sist er jeg jo typ halvveis nå!:rolleyes:

Jeg hadde visst tomme jernlagere, så nå har jeg startet på stor dose jern og håper trettheten avtar litt og at energien kommer tilbake:)

Ellers er formen fin her, og vi planlegger litt oppussing fremover, så det er gøy å velge nytt kjk, gulv, farger på vegger etc! :joyful:

Neste jordmortime er om noen dager, så det ser jeg frem til:) Hun jeg går til er virkelig et varmt, omsorgsfull og herlig menneske, så jeg prater godt med henne om alt mulig:Heartred Skulle ønske alle var like heldig med svangerskapsomsorgen som meg!

Siden jeg har hatt kostholdsregulert svangerskapsdiabetes tidligere, måler jeg blodsukkeret mitt fastende hver morgen og innimellom etter måltid. Målingene er fine hittil, så har troa på at det går like fint denne gangen:)

Ha en fin helg!:joyful:
 
19+0:joyful:
Vis vedlegget 359267 Vis vedlegget 359268

Nå nærmer jeg meg virkelig halvveis! :joyful: Evt hvis jeg blir satt igang rundt 38+3 som sist er jeg jo typ halvveis nå!:rolleyes:

Jeg hadde visst tomme jernlagere, så nå har jeg startet på stor dose jern og håper trettheten avtar litt og at energien kommer tilbake:)

Ellers er formen fin her, og vi planlegger litt oppussing fremover, så det er gøy å velge nytt kjk, gulv, farger på vegger etc! :joyful:

Neste jordmortime er om noen dager, så det ser jeg frem til:) Hun jeg går til er virkelig et varmt, omsorgsfull og herlig menneske, så jeg prater godt med henne om alt mulig:Heartred Skulle ønske alle var like heldig med svangerskapsomsorgen som meg!

Siden jeg har hatt kostholdsregulert svangerskapsdiabetes tidligere, måler jeg blodsukkeret mitt fastende hver morgen og innimellom etter måltid. Målingene er fine hittil, så har troa på at det går like fint denne gangen:)

Ha en fin helg!:joyful:
Du er så fin <3
 
Fiiine magen, snupp:Heartred:love7

Gratulerer så mye med 19+0 uker, straks halvveis:joyful: Går så fort atte:woot:

Ha en fin søndag med gjengen din, kjære du:Heartred
 
19+2:)

Må bare innom en rask tur for å si at jeg kjenner så mange koselige dult for tiden! :Heartred Morkaken er på fremre vegg, men den er ikke like tykk nederst på venstre side, så er stortsett der jeg har kjent hittil:) Inntil forrige uke var det litt bevegelse innimellom, men siden da er det nå mange ganger hver dag! Såååå koselig!:joyful: Lille jenta vår:Heartbigred
 
20+1:)
33044DA3-2905-4C1C-863E-4568F0FBE8D9.jpeg
90E8D8C4-5309-4C73-87F6-A14A0BE0654B.jpeg

20+1 og offisielt halvveis:joyful:

En liten uke igjen til hele familien har ferie her, og dagene går med til kjøkkenplanlegging, utekos, hvile og småbesøk fra venner og familie:) Jeg har booket inn 3D/4D UL i uke 27 så det blir koselig:) Bestiller nok babytøy snart, men må gå gjennom det vi har fra før først, som virker litt slitsomt for øyeblikket;) Har lånt bort både jente-og guttetøy i forskjellige str, og når jeg har fått det tilbake har jeg bare pakket bort samlet i forskjellige str på forskjellige steder i huset:hilarious: Men, nok av tid enda til å få oversikt! :joyful:

Gleder meg til tiden fremover, selv om det blir litt kaotisk å bo midt i oppussing en stund, så skjer det mye fremover!:)
 
20+1:)
Vis vedlegget 359905 Vis vedlegget 359906
20+1 og offisielt halvveis:joyful:

En liten uke igjen til hele familien har ferie her, og dagene går med til kjøkkenplanlegging, utekos, hvile og småbesøk fra venner og familie:) Jeg har booket inn 3D/4D UL i uke 27 så det blir koselig:) Bestiller nok babytøy snart, men må gå gjennom det vi har fra før først, som virker litt slitsomt for øyeblikket;) Har lånt bort både jente-og guttetøy i forskjellige str, og når jeg har fått det tilbake har jeg bare pakket bort samlet i forskjellige str på forskjellige steder i huset:hilarious: Men, nok av tid enda til å få oversikt! :joyful:

Gleder meg til tiden fremover, selv om det blir litt kaotisk å bo midt i oppussing en stund, så skjer det mye fremover!:)

Gratulerer så mye med halvveis i svangerskapet, søta:talk017 Nydelig du er med en nydelig babybump:love7:Heartred
 
Så fin mage ❤️ Jeg ligger ca 1 uke foran deg, 22 uker i dag, og kan bare drømme om å se så "gravid ut" ennå. Lang overkropp og et ekstra lite lag på magen gjør nok at den typiske gravidmagen lar vente på seg. Sikkert glad for det hvis den ikke blir så stor sånn mot slutten, men akkurat nå er jeg litt "misunnelig" på deg ;-)
 
Så fin mage ❤️ Jeg ligger ca 1 uke foran deg, 22 uker i dag, og kan bare drømme om å se så "gravid ut" ennå. Lang overkropp og et ekstra lite lag på magen gjør nok at den typiske gravidmagen lar vente på seg. Sikkert glad for det hvis den ikke blir så stor sånn mot slutten, men akkurat nå er jeg litt "misunnelig" på deg ;-)
Takk:) Jeg er 166 og gravid med nr.6, så da poppet magen fort:hilarious: Fikk ikke like tidlig mage i de første svangerskapene, så har nok en del å si at jeg har vært mer gravid enn ikke de siste 8 årene:rolleyes: Jeg synes gravidmager er flotte uansett størrelse jeg:joyful: Kommer ikke over hvor magisk det hele er selv om det er den naturligste ting i verden:Heartred Vær stolt av den magen du har- plutselig popper nok den frem også!:wav
 
21+0:joyful:

94CFB9B5-2153-4B61-BD4B-BAF2525392E9.jpeg


Tiden flyr altså! :joyful: I dette tempoet kommer frøkna plutselig til å være her:hilarious: Jeg er stuptrett konstant, så føler meg ganske udugelig for tiden;) Vil helst bare soooooooove! Nå som jeg har kommet såpass langt, tør jeg ikke håpe at det plutselig snur, så kanskje jeg kommer til å være trett til mini er født?

Varmt her som mange andre steder, så veksler mellom skyggeteltet i hagen og under air con på sofaen inne:wacky:

Ha en fin helg!:joyful:
 
Back
Topp