Hihi det hadde vært magiskHåper du klinker til med en positiv test her imorgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi det hadde vært magiskHåper du klinker til med en positiv test her imorgen![]()
Det blir så spennendeEr så innmari spent på morgendagens test! Jeg bli tussete!!!! Haha

Haha. Jeg er så forvirret og alt på en gang i dag. Vanskelig og ha troenSpeeent på testing![]()
![]()
Kanskje ta en test, så du får vite om det er noe på gang eller bli forberedt på TR?Enda litt rosa i papiret :/
Ja jeg skal. Venter bare på samboer.Kanskje ta en test, så du får vite om det er noe på gang eller bli forberedt på TR?
Ja jeg skal. Venter bare på samboer.
Jeg forbereder meg allerede hehe

Jeg har mistet troen da…. Kan umulig være gravid… det føles så sykt som mensen er på hei i dag…. Og når jeg i tillegg tørker rosa så klarer jeg ikke være positiv. Men skal teste snart
Åååå gratulerer så myeJeg klarer ikke slutte å gråte![]()
![]()
Da var det festeblødningTakk!!Åååå gratulerer så mye![]()
![]()
Da var det festeblødning
Det skjønner jeg godt, når det ikke er så lenge siden du mistetTakk!!bare håper den klamrer seg fast denne gangen.. :/ blir litt paranoid hehe
Men er veldig fine og sterke tester for så tidligSant! Spesielt den early testenDet skjønner jeg godt, når det ikke er så lenge siden du mistetMen er veldig fine og sterke tester for så tidlig
Ååå tenk at du er gravid igjen, og så fortSant! Spesielt den early testenhehe
![]()

Jaa tenk detÅåå tenk at du er gravid igjen, og så fort![]()
![]()
![]()
Så fint at han ble med allikevelJaa tenk dettror samboer ble veldig sjokkert isted når jeg plutselig står og hylgråter i armene hans
haha. Vi testet sammen. Men han skulle gi meg klem og gratulere og jeg bare gråter og gråter høyt
Haha.
Syns kaffen min smakte litt rart i dag. Og colaen i går var ikke noe god…. Haha.
Ikke så rart det ble gråt, sikkert mye følelser på en gang, som blir frigjort. Klassisk symptom, kofein smaker og lukter dritt. Autocorrekt ville skrive kodein