Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Jeg har følt meg SÅ irritabel i kveld… huuuuff… pms som sniker seg på? :p
Og det er bare konstant murring der nede. Foran og bak. Niplene er øøøørlite sensitiv når jeg kniper på de :p ja, jeg måtte jo sjekke :p haha
Spennende symptomer :woot: Murring, spesielt i korsryggen var tegn for meg, trodde det var menstruasjon som skulle komme når som helst fra 9 dpo :bag:

Spennende symptomer :woot: Murring, spesielt i korsryggen var tegn for meg, trodde det var menstruasjon som skulle komme når som helst fra 9 dpo :bag:
Sant! Jeg er jo bare 5 dpo. 7 dager til IKM. Men dette er spennende. Hehe. Men samtidig vet jeg at jeg ofte har sterke symptomer i dpo land og ikke alltid de betyr baby ❤️❤️ skal prøve og forsette og være positiv :p haha

Sant! Jeg er jo bare 5 dpo. 7 dager til IKM. Men dette er spennende. Hehe. Men samtidig vet jeg at jeg ofte har sterke symptomer i dpo land og ikke alltid de betyr baby ❤️❤️ skal prøve og forsette og være positiv :p haha
Ja det er ikke lett å skille hva som er det normale og hva som kan potensielt være en liten spire, men håper for deg :smiley-angelic001 :Heartbigred

53 i hvilepuls når jeg våknet i går og 62 i dag. Elendig bodybatteri når jeg våkner, klokken sier stressnivået er for høyt. Nesten 100 i puls :p frøse og vært kald i natt. Og varm nå.
Meeeen er nok bare syk. Vondt i halsen. Kjente det begynte i går pg min sønn har vært syk de 2-3 siste dagene :) ellers hadde jeg tenkt wow nå skjer det :phaha

Vedlegg

• IMG_5988.png
    IMG_5988.png
    214,3 KB · Visninger: 5
53 i hvilepuls når jeg våknet i går og 62 i dag. Elendig bodybatteri når jeg våkner, klokken sier stressnivået er for høyt. Nesten 100 i puls :p frøse og vært kald i natt. Og varm nå.
Meeeen er nok bare syk. Vondt i halsen. Kjente det begynte i går pg min sønn har vært syk de 2-3 siste dagene :) ellers hadde jeg tenkt wow nå skjer det :phaha
Min garmin varsler om lav pulsvariasjonsstatus når jeg er gravid, det er ikke et sikkert tegn for jeg har hatt det utenom graviditet også men veldig sjelden. Har halv treningsevne men jeg har ikke trent :hilarious:

IMG_6357.jpeg

IMG_6356.jpeg

Voldsom tretthet - no shit sherlock :pompus::hilarious::Heartred

Tror ikke sykdom ødelegger for sjansen din i det hele tatt :smiley-angelic003 Håper det ikke bare er sykdommen :smiley-angelic001
Håper ikke det! ❤️
Nå har jeg lavere puls i det minste. Våknet jo med sky høy puls og klokken dirret og sa jeg måtte slappe av. Lagt stortsett over 100 i hele dag. Men nå er den på 80 tallet, går litt opp og ned! Så det er jo bra! Fremgang! Stor fremgang!!!

Begynner og føle meg negativ på denne ppen nå :( den gode troen sniker seg litt vekk merker jeg :( samtidig så murrer det skikkelig på høyre siden i underlivet :) forventet mens om 4 dager :) pulsen enda høy på natten (62) men jeg er enda syk også :)

Vedlegg

• IMG_5999.png
    IMG_5999.png
    237 KB · Visninger: 7
okeeeey…. Så nå ble jo dette her veldig spennende…. Tørket netopp lys rosa utflod!!!
Sa til mannen etter jeg skrev innlegget at enten er det implantasjon på gang nå. Eller så gjør kroppen seg klar for mensen. 4 dager igjen!!!
Jeg tørket lys rosa!!! Tenk om egget festet seg no då!!! Wæææ…
Håper ikke mensen kommer nå da. Da hadde jeg blitt så skuffet kjenner jeg :p

okeeeey…. Så nå ble jo dette her veldig spennende…. Tørket netopp lys rosa utflod!!!
Sa til mannen etter jeg skrev innlegget at enten er det implantasjon på gang nå. Eller så gjør kroppen seg klar for mensen. 4 dager igjen!!!
Jeg tørket lys rosa!!! Tenk om egget festet seg no då!!! Wæææ…
Håper ikke mensen kommer nå da. Da hadde jeg blitt så skuffet kjenner jeg :p
Heier på egget! :smiley-angelic001

Back
Topp