Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Enda ikke mer tegn til blødning. Det er ømt i korsryggen og ømt i underlivet.
Søvnen har vært elendig denne uken pga sykdom og hvilepulsen om natten har vært på 62 de siste dagene. Inatt har den steget til 63 :)
Vanligvis er pulsen min mye lavere. Hehe før den begynte og stige var den på 53. :)
Men skal ikke legge for mye i det siden jeg er syk :p
Merker jeg føler meg litt mindre positiv idag da. Kjennes veldig ut som at neste gang jeg går på do vil det være mensen det.

Last edited:
Speeent på testing :happy093. :nailbiting::smiley-bounce012

Jeg klarer ikke slutte å gråte :sad010 :sad010

Vedlegg

• IMG_6019.jpeg
    IMG_6019.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 36
Ååå tenk at du er gravid igjen, og så fort :dummy1: :Heartred :Heartred
Jaa tenk det :( tror samboer ble veldig sjokkert isted når jeg plutselig står og hylgråter i armene hans :p haha. Vi testet sammen. Men han skulle gi meg klem og gratulere og jeg bare gråter og gråter høyt :p Haha.
Syns kaffen min smakte litt rart i dag. Og colaen i går var ikke noe god…. Haha.

Jaa tenk det :( tror samboer ble veldig sjokkert isted når jeg plutselig står og hylgråter i armene hans :p haha. Vi testet sammen. Men han skulle gi meg klem og gratulere og jeg bare gråter og gråter høyt :p Haha.
Syns kaffen min smakte litt rart i dag. Og colaen i går var ikke noe god…. Haha.
Så fint at han ble med allikevel :Heartred Ikke så rart det ble gråt, sikkert mye følelser på en gang, som blir frigjort. Klassisk symptom, kofein smaker og lukter dritt. Autocorrekt ville skrive kodein:playful:

Back
Topp