Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Klarte og skvise ut nesten en halv kopp med tiss så jeg kunne få teste selv om det var bare en liten time siden sist dobesøk. Har drukket også en hel solo før disse testene og litt boblevann osv :p

Ser ikke de sterkere ut a?❤️ Og med tanke på at du har drukket mye? Altså, du blør ikke og har ikke magesmerter heller- kan ikke skjønne annet enn at detta går bra, jeg?❤️

Ser ikke de sterkere ut a?❤️ Og med tanke på at du har drukket mye? Altså, du blør ikke og har ikke magesmerter heller- kan ikke skjønne annet enn at detta går bra, jeg?❤️
Jo kanskje. Men vet ikke om de er sterkere men de er hvertfall bedre enn i morges. Så mitt morgen tiss kan ta seg en bolle!!! :p
Ingen blødninger, bare litt murringer i dag :)

Jo kanskje. Men vet ikke om de er sterkere men de er hvertfall bedre enn i morges. Så mitt morgen tiss kan ta seg en bolle!!! :p
Ingen blødninger, bare litt murringer i dag :)

Murringer kommer å går her og?! Men ikke sånn mensensmerter, selvom tilogmed det er normalt og. Synes de så sterkere ut jeg, altså❤️ mange får sterkere tester om kvelden. Hørt det mange ganger her inne❤️

Dette ser jeg på som positive graviditets tegn!❤️ i tillegg klarte jeg ikke gå på do i går og har litt «hard» mage og det også tenker jeg er jo gode tegn ❤️

Vedlegg

• IMG_5569.png
    IMG_5569.png
    218,7 KB · Visninger: 30
  • IMG_5568.png
    IMG_5568.png
    154,8 KB · Visninger: 28
Her var testen min fra i går kveld. Hadde drukket en del på veien hjem men.. tok også test på morgenurin som vi vet ikke er så bra hos meg, men skulle likevell tro testene hadde økt til nå. Om dette ikke går veien syns eg faktisk at eg kan bare begynne og blø snart.. dette e jo helt grusomt.. skal få tatt meg hcg prøve på mandag men magefølelsen sier at det ikke vil gå.

Vedlegg

• IMG_5578.jpeg
    IMG_5578.jpeg
    744,5 KB · Visninger: 19
Jeg har ikke erfaring med positive tester og stigning så vanskelig for meg å si noe, men synes du må få tatt hcg for å få svar på det. Håper masse for deg og sender deg en styrkeklem :Heartbigred

Neeeei :arghh: vil ha deg med videre:Heartred

Back
Topp