Det skal gå bra kjære degKlarte og skvise ut nesten en halv kopp med tiss så jeg kunne få teste selv om det var bare en liten time siden sist dobesøk. Har drukket også en hel solo før disse testene og litt boblevann osv![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal gå bra kjære degKlarte og skvise ut nesten en halv kopp med tiss så jeg kunne få teste selv om det var bare en liten time siden sist dobesøk. Har drukket også en hel solo før disse testene og litt boblevann osv![]()

Klarte og skvise ut nesten en halv kopp med tiss så jeg kunne få teste selv om det var bare en liten time siden sist dobesøk. Har drukket også en hel solo før disse testene og litt boblevann osv![]()
Jo kanskje. Men vet ikke om de er sterkere men de er hvertfall bedre enn i morges. Så mitt morgen tiss kan ta seg en bolle!!!Ser ikke de sterkere ut a?Og med tanke på at du har drukket mye? Altså, du blør ikke og har ikke magesmerter heller- kan ikke skjønne annet enn at detta går bra, jeg?
![]()
Jo kanskje. Men vet ikke om de er sterkere men de er hvertfall bedre enn i morges. Så mitt morgen tiss kan ta seg en bolle!!!
Ingen blødninger, bare litt murringer i dag![]()
Mine er hvertfall best på kveldenMurringer kommer å går her og?! Men ikke sånn mensensmerter, selvom tilogmed det er normalt og. Synes de så sterkere ut jeg, altsåmange får sterkere tester om kvelden. Hørt det mange ganger her inne
![]()
Mine er hvertfall best på kveldenhehe. Glad for at du syns det!
![]()
JaSatser på mer stigning testene på kvelden framover![]()
![]()

Ånei så tristDer kom blødningen jeg ventet på gitt.. :/
Jeg bare visste dette ikke kom til å gå…
Tror du det ender i SA?Jeg tror det. Har jo hatt dårlig magefølelse en stund nå. Og syns ikke testene er så veldig imponerende akuratt. Syns de var veldig bra i begynnelsen. Men i dag skulle jeg vært 5+0Ånei så tristTror du det ender i SA?

vil ha deg med videre