Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Kveldens tester! Må si det er kjipt å se at make sure testene har blitt som de har blitt. Husker jeg var så fornøyde med de sist svangerskap! Se hvor ulike de er.. eneste grunnen til at jeg måtte ta 2 av de :p hehe.

Fine tester :love7 haff, er så sur atte! Både make sure og babyplan er blitt mye dårligere enn de var før:arghh::rulez

Taaakk! Ja jeg er ikke så imponert :p hehe. Det er liksom så innmari stor fargeforskjell. Leste etter eg delte dette at du hadde jo laget en tråd om det og. Må sjekke batch nr mitt etterpå. Haha. Det er sikkert 32!

Ja, de testene er dessverre ikke hva de var for noen år siden:bored: Ser jeg laget tråden i februar:hilarious: Måtte legge inn nye bilder av dritt-tester

Huff… ååååja. Trodde den var ny :p hahaha. Jaja

Nei make sure har vært dårlige ei stund nå dessverre.. og nå har babyplan jaggu meg og gått den veien:mad:

Det e ikkje noe bra altså!!! Håper eg klarer og få dye stealer før jeg gir meg med testing!!! :)
Dette blir siste barnet ❤️❤️hihi

Får som regel det 21dpo'ish❤️ Absolutt siste barnet her også❤️

Morgenurin er ofte ikke mitt beste, men testet likevell. 16 dpo :)

Vedlegg

• IMG_5439.jpeg
    IMG_5439.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 28
Noen som går på do uten og teste??? Det er vanskelig syns eg :p haha. Siste gratis staven tror jeg. Litt teit at ikke steken kom helt med. Men men :p den ser no sterk ut ellers!

Vedlegg

• IMG_5443.jpeg
    IMG_5443.jpeg
    876,5 KB · Visninger: 14
Morgenurin er ofte ikke mitt beste, men testet likevell. 16 dpo :)
Hurra for stigning!
Noen som går på do uten og teste??? Det er vanskelig syns eg :p haha. Siste gratis staven tror jeg. Litt teit at ikke steken kom helt med. Men men :p den ser no sterk ut ellers!
Det er jo fristende å teste hver gang selv om man egentlig vet at resultatet blir det samme. Det er bare utrolig tilfredsstillende å se de to strekene :laughing002

Hurra for stigning!

Det er jo fristende å teste hver gang selv om man egentlig vet at resultatet blir det samme. Det er bare utrolig tilfredsstillende å se de to strekene :laughing002
Hihi jaa! Må bare forsette å stige altså!!! :p men føles nesten som at testene ikke vil bli ordentlig sterke. Håper det bare er eg som er utålmodig og at det skjer snart! Haha

Hihi jaa! Må bare forsette å stige altså!!! :p men føles nesten som at testene ikke vil bli ordentlig sterke. Håper det bare er eg som er utålmodig og at det skjer snart! Haha
Det er nok utålmodighet, tenker jeg. HCG bruker tid på å doble seg. Alt mellom 48 og 72 timer, og da er det vanskelig å se den økningen på en test, men dine ser fine ut, og straks blir det dye stealer :cat:

Det er nok utålmodighet, tenker jeg. HCG bruker tid på å doble seg. Alt mellom 48 og 72 timer, og da er det vanskelig å se den økningen på en test, men dine ser fine ut, og straks blir det dye stealer :cat:
Hihi gleder meg til det! :D
Tror enda ikke det har gått helt opp for meg jeg. Men tror det er litt forsvar oppe, i tilfelle det går dårlig :p ❤️

Back
Topp