Det er så lurt å ta til samme tid ja og ikke mange ganger, lettere å se stigning daTar i 10 tiden tenker eg!så blir det ca samme tid
håper bare det har økt i dag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så lurt å ta til samme tid ja og ikke mange ganger, lettere å se stigning daTar i 10 tiden tenker eg!så blir det ca samme tid
håper bare det har økt i dag

Samme her, ser ut som om jeg er seks mnd på vegJeg er såååå oppblåst!! Føler alle tenker at jeg er gravid når de ser meg!![]()

Hahaa!Samme her, ser ut som om jeg er seks mnd på veg![]()
Det ser bra ut!Jeg er så teit men jeg måtte/ hehe 1 time etter test så måtte jeg prøve med 2 nye. Sykt stor forskjell på de 2 testene… litt sprøtt. Men selv om jeg tisset for en time siden syns jeg kanskje den testen jeg tok nå faktisk var sterkere enn den andre!!! Åååå som jeg håper!!!
Det er alltid litt nervepirrende så tidlig i svangerskapet, men utviklingen er god, og så er det grenser på hvor stor forskjell det er på testene fra dag til dag.Yay!! Takk!![]()

Bare så glad jeg sjekket med 2 å så hvor stor forskjell det var. Ett lite eksperimentDet er alltid litt nervepirrende så tidlig i svangerskapet, men utviklingen er god, og så er det grenser på hvor stor forskjell det er på testene fra dag til dag.![]()
Det er helt forståelig! man gjør det man må!Bare så glad jeg sjekket med 2 å så hvor stor forskjell det var. Ett lite eksperimenthaha veldig nervepirrende ja! Men setter sykt stor pris på tilbakemeldingene. Det beroliger jo litt
![]()
Dette kommer til å gå så bra, så!Jeg gråter nesten av hvor fine dere erDet er helt forståelig! man gjør det man må!Dette kommer til å gå så bra, så!
Så snill som spørrHvordan går det?![]()
Så bra! Jeg synes testene ser fine ut jeg altså!Så snill som spørr![]()
tusen takk! Det går fint men er mega hormonell i dag
haha. Har ikke testet i dag. Tok med meg ungene på tur så mannen skulle få litt egentid
så får teste litt senere
håper det går bra og at ting går som det skal. Hvordan går det med deg??

Ja de kommer seg heldigvis!! Men litt av en berg og dalbane dette herSå bra! Jeg synes testene ser fine ut jeg altså!
Det går så fint. Vært så dårlig i dag. Men det går![]()