Prøver oss på barn nr 3 ❤️

De blir ikke mer positive virker det som. Og ikke jeg heller. Haha. Men har drukket 2 kopper kaffe siden 05 tiden og litt vann. Blir ikke eplejuice urin av det.

Vedlegg

• IMG_5394.jpeg
    IMG_5394.jpeg
    1.019,5 KB · Visninger: 36
Jeg er så teit men jeg måtte/ hehe 1 time etter test så måtte jeg prøve med 2 nye. Sykt stor forskjell på de 2 testene… litt sprøtt. Men selv om jeg tisset for en time siden syns jeg kanskje den testen jeg tok nå faktisk var sterkere enn den andre!!! Åååå som jeg håper!!!

Vedlegg

• IMG_5404.jpeg
    IMG_5404.jpeg
    553,9 KB · Visninger: 35
Jeg er så teit men jeg måtte/ hehe 1 time etter test så måtte jeg prøve med 2 nye. Sykt stor forskjell på de 2 testene… litt sprøtt. Men selv om jeg tisset for en time siden syns jeg kanskje den testen jeg tok nå faktisk var sterkere enn den andre!!! Åååå som jeg håper!!!
Det ser bra ut!

Det er alltid litt nervepirrende så tidlig i svangerskapet, men utviklingen er god, og så er det grenser på hvor stor forskjell det er på testene fra dag til dag. :happy:
Bare så glad jeg sjekket med 2 å så hvor stor forskjell det var. Ett lite eksperiment :p haha veldig nervepirrende ja! Men setter sykt stor pris på tilbakemeldingene. Det beroliger jo litt ❤️

Hvordan går det? :Heartred
Så snill som spørr :) ❤️ tusen takk! Det går fint men er mega hormonell i dag :p haha. Har ikke testet i dag. Tok med meg ungene på tur så mannen skulle få litt egentid :) så får teste litt senere :) håper det går bra og at ting går som det skal. Hvordan går det med deg??

Dagens tester da! 15 dpo, den ene single ms testen ser man tydelig at det er ulik fargestoff på testene. For sånne som meg som blir en del bekymret er det fint og faktisk se. Kanskje det ikke alltid trenger og være noe gale bare testene som er veldig ulik! Begynner og få litt mer troen nå :) ❤️❤️❤️❤️ mensen har enda ikke kommet heller! ❤️

Vedlegg

• IMG_5425.jpeg
    IMG_5425.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 28
  • IMG_5421.jpeg
    IMG_5421.jpeg
    523,4 KB · Visninger: 27
  • IMG_5426.jpeg
    IMG_5426.jpeg
    784,3 KB · Visninger: 27
Så snill som spørr :) ❤️ tusen takk! Det går fint men er mega hormonell i dag :p haha. Har ikke testet i dag. Tok med meg ungene på tur så mannen skulle få litt egentid :) så får teste litt senere :) håper det går bra og at ting går som det skal. Hvordan går det med deg??
Så bra! Jeg synes testene ser fine ut jeg altså!
Det går så fint. Vært så dårlig i dag. Men det går :Heartred

Kveldens tester! Må si det er kjipt å se at make sure testene har blitt som de har blitt. Husker jeg var så fornøyde med de sist svangerskap! Se hvor ulike de er.. eneste grunnen til at jeg måtte ta 2 av de :p hehe.

Vedlegg

• IMG_5434.jpeg
    IMG_5434.jpeg
    840,7 KB · Visninger: 26
  • IMG_5433.jpeg
    IMG_5433.jpeg
    845,2 KB · Visninger: 25
Back
Topp