Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Kjenner jeg begynner og miste litt troen. Svinger vanvittig opp og ned kjenner jeg..
føler meg litt emosjonell i skrivende stund. Men dårlig og lite søvn inatt. Har hatt 52/53 i hvilepuls de siste dagene. Og nå inatt og hele dagen så langt har den lagt på 57!
Dpo 9 i dag. Har enda en del symptomer men vet ikke lenger om eg skal bry meg om de eller ikke7
La merke til tidligere i dag at niplene var litt blålig… ble rosa igjen av å dusje :p alt man skal legge merke til

Da kommer mensen her hos meg! Selveste IKM dagen :p har jo skjønt en stund at dette ikke skulle gå denne pp’en. Gleder meg til neste pp! Med første klikket det på 1 forsøk, med andre var det 3 så kanskje det 3 barnet vil komme på 2 forsøk?? Hadde vært litt morsomt hvertfall :D haha. Ha en super dag damer :) ❤️

Satser på spire i PP2 :smiley-angelic001 :Heartred Dritt med mens, men deilig å komme igang med en ny PP med nytt håp:love7

Angående el tester så kan de gå opp og ned i styrke gjennom døgnet og fra dag til dag. Så man kan liksom ikke legge Så mye i det før de er rett ved å bli positive eller er positive. Litt forvirrende å sette seg inn i. Håper prøveperiode 2 bringer deg spire :Heartred

Satser på spire i PP2 :smiley-angelic001 :Heartred Dritt med mens, men deilig å komme igang med en ny PP med nytt håp:love7
Angående el tester så kan de gå opp og ned i styrke gjennom døgnet og fra dag til dag. Så man kan liksom ikke legge Så mye i det før de er rett ved å bli positive eller er positive. Litt forvirrende å sette seg inn i. Håper prøveperiode 2 bringer deg spire :Heartred
Takk dere! ❤️

Tenker for min del at neste pp skal eg prøøøøve og ikke bry meg så mye om hva som skjer med kroppen.. og prøve å vente lengst mulig med testing. For jeg kjenner jeg blir helt tullete av å holde på sånn som jeg har gjort no. Og det blir rett og slett for altoppslukende! :/ sååå.. skal prøve og være litt roligere no neste pp.

Akuratt nå sliter jeg med å komme meg gjennom dagen… er sååååå slapp og trøtt.. mensen har ikke kommet for fult men noe skjer og det tapper meg helt for energi kjenner eg!! :p

Jeg har virkelig hatt noen kjipe dager nå siden søndag forrige uke. Herregud så hormonell eg e… så sur, gretten og livsgnisten er bare sugd ut av meg.. bare dag 4 med mensen.. håper det snart blir lettere sinnsstemning i det minste :p ❤️

Ny pp! :D
Tror jeg er nær eggløsning nå! Det murrer i underlivet, kjenner det i lår, i korsrygg. Litt trykkende følelse i underlivet, før i dag var det litt lemus også. Håper egget slipper i kveld eller nå, så kan jeg kanskje være 1 dpo i morgen (A) ❤️ tror jeg har testet 4 ganger i dag :p

Vedlegg

• IMG_5096.jpeg
    IMG_5096.jpeg
    812,7 KB · Visninger: 16
Ny pp! :D
Tror jeg er nær eggløsning nå! Det murrer i underlivet, kjenner det i lår, i korsrygg. Litt trykkende følelse i underlivet, før i dag var det litt lemus også. Håper egget slipper i kveld eller nå, så kan jeg kanskje være 1 dpo i morgen (A) ❤️ tror jeg har testet 4 ganger i dag :p
Tror dessverre ikke at LH testen din er positiv enda men det nærmer seg! :hello2 Og det sies at egget slippes 12-36 timer etter positiv LH test, men det er mest vanlig å tenke at man har eggløsning dagen etter positiv LH test. Positiv LH test er når test streken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken, som denne:
IMG_5450.jpeg

Anbefaler å fortsette å teste etter LH topp imorgen også :Heartred

Tror dessverre ikke at LH testen din er positiv enda men det nærmer seg! :hello2 Og det sies at egget slippes 12-36 timer etter positiv LH test, men det er mest vanlig å tenke at man har eggløsning dagen etter positiv LH test. Positiv LH test er når test streken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken, som denne:
Vis vedlegget 469949

Anbefaler å fortsette å teste etter LH topp imorgen også :Heartred
Ja jeg vet den ikke er positiv, derfor jeg skrev nærmer seg :D hehe. Men ja nei kem vet, kanskje vi når toppen inatt? Haha. I morgen tidlig. Ja jeg skal teste mer jeg vettu. Tester nå med 2 forskjellige i skrivende øyeblikk også :p og i morgen må jeg ut og kjøpe enda flere tester. Galskap dette :p

Syns nesten det virker som toppen min har vært i dag tidlig jeg.. for nå de 3 siste.. ja jeg vet. Mange tester.. de har hvertfall vært svakere enn den jeg tok i 08 tiden i dag!!! :p skal forsette og teste. Men skulle jo tro testene ville øke. Men kanskje det var toppen min da!

Syns nesten det virker som toppen min har vært i dag tidlig jeg.. for nå de 3 siste.. ja jeg vet. Mange tester.. de har hvertfall vært svakere enn den jeg tok i 08 tiden i dag!!! :p skal forsette og teste. Men skulle jo tro testene ville øke. Men kanskje det var toppen min da!
Hahahaha. Jeg elsker det! De 3 siste :hilarious:

Hahahaha. Jeg elsker det! De 3 siste :hilarious:
Jeg har lovet og være flink og ikke ta mange graviditetstester. Hahaa. Men ingen har sagt noe om eggløsningstester så de går jeg virkelig løs på. Haha. Skal heller fortelle han om det nå når eg e ferdig å teste :p haha. Men hva tror du da? Rart at de går nedover. Jeg hadde virkelig gledet meg til en topp!!! Men ser ut som 69 var toppen jeg klarte å få med meg, siden no e vi nede i både 52 og 45. :p

Jeg har lovet og være flink og ikke ta mange graviditetstester. Hahaa. Men ingen har sagt noe om eggløsningstester så de går jeg virkelig løs på. Haha. Skal heller fortelle han om det nå når eg e ferdig å teste :p haha. Men hva tror du da? Rart at de går nedover. Jeg hadde virkelig gledet meg til en topp!!! Men ser ut som 69 var toppen jeg klarte å få med meg, siden no e vi nede i både 52 og 45. :p
Jeg ville nok bare ventet litt og tatt en i kveld jeg altså. Det er jo litt forskjell på disse i fargestoff og konsentrasjonen i urinen også. Hvis den er lavere i kveld ville jeg nok antatt at toppen har vært! For den testen du la ut er jo nærmest positiv vil jeg si! :love7

Jeg ville nok bare ventet litt og tatt en i kveld jeg altså. Det er jo litt forskjell på disse i fargestoff og konsentrasjonen i urinen også. Hvis den er lavere i kveld ville jeg nok antatt at toppen har vært! For den testen du la ut er jo nærmest positiv vil jeg si! :love7
Ja jeg må det. Men var faktisk en av grunnene til at jeg tok så mange og. For og se om det var forskjell :p også når de siste var helt like tatt med samme urinen så ble jeg litt sånn hm… :p så blir spennende og se senere. Tenker det blir nok sikkert 2 til i dag jeg :p haha. En før henting i bhg og en før jeg legger meg.

Ja jeg må det. Men var faktisk en av grunnene til at jeg tok så mange og. For og se om det var forskjell :p også når de siste var helt like tatt med samme urinen så ble jeg litt sånn hm… :p så blir spennende og se senere. Tenker det blir nok sikkert 2 til i dag jeg :p haha. En før henting i bhg og en før jeg legger meg.
Hahaha. Pengene bare flyyyr :hilarious:

Back
Topp