Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Forventet eggløsning 18 august! Wop wop!
La inn aksjer i går :D
Sykt vondt i magen fra i går til i dag… noen andre som får det av og til etterpå? Lest meg frem til at det kan være pga avsluttende mens eller eggløsning. :)

Hadde jo egentlig ikke tenkt og teste etter eggløsning.. men så måtte eg bare!!
Har lite erfaring med å teste med slike tester da eg ikke pleier det. Men hva tror dere? De er jo ikke helt negative men heller ikke helt positive :hilarious: ifølge Flo er det eggløsning i dag. Kjenner det murrer godt i underlivet. Gjorde også det i går. Mulig i morgen er dagen da eller senere eller evt hatt.

Første test er 2 gangs urin og andre test er utvannet 3 gangs bare fordi jeg ikke klarte og la vær :hilarious:
IMG_4448.jpeg

Hadde jo egentlig ikke tenkt og teste etter eggløsning.. men så måtte eg bare!!
Har lite erfaring med å teste med slike tester da eg ikke pleier det. Men hva tror dere? De er jo ikke helt negative men heller ikke helt positive :hilarious: ifølge Flo er det eggløsning i dag. Kjenner det murrer godt i underlivet. Gjorde også det i går. Mulig i morgen er dagen da eller senere eller evt hatt.

Første test er 2 gangs urin og andre test er utvannet 3 gangs bare fordi jeg ikke klarte og la vær :hilarious:Vis vedlegget 467522
Jeg har ikke brukt Makesure så vet ikke om farger. Men teststrek av EL test må være like sterk eller sterkere enn kontrollstrek når den er positiv.
Jeg har kort «peak» så måtte teste minst 2 ganger om dagen for å finne peak.
masse lykke til!

Jeg har ikke brukt Makesure så vet ikke om farger. Men teststrek av EL test må være like sterk eller sterkere enn kontrollstrek når den er positiv.
Jeg har kort «peak» så måtte teste minst 2 ganger om dagen for å finne peak.
masse lykke til!
Den er god. Takk for din erfaring :D
Bare tenkte at den ville vært helt blenda om den var negativ. Men kanskje det er feil da? :)

Jeg er jo helt gal haha, måtte tisse på en 3 pinne.. hvordan i alle dager skal det gå når jeg skal begynne og teste for graviditet???

Den er god. Takk for din erfaring :D
Bare tenkte at den ville vært helt blenda om den var negativ. Men kanskje det er feil da? :)

Jeg er jo helt gal haha, måtte tisse på en 3 pinne.. hvordan i alle dager skal det gå når jeg skal begynne og teste for graviditet???
Hehe. Jeg har alltid litt farge på teststrek. Vi følger med på utvikling av teststrek kontra kontrollstrek tror jeg. Jeg brukte silikonkopp fra babyplan. Kan vaske for hånd eller i oppvaskemaskin :happy:

Her går testen nedover i styrken. Så om jeg har hatt eggløsning nå da, så tror jeg at jeg kan være 2 dpo. :) blir jo spennende og se. Vi har no lagt inn aksjer ganske mange ganger de her dagene… haha. Sånn 4 dager på rad og litt før det også. Så håper det klaffer! :) visst ikke har vi hvertfall fått øvd mye.

Dette er faktisk ganske sprøtt.. meeen.. nå har jeg metallsmak i munnen. Brant tungen som bare det i går men ikke rar smak før i dag. Pusset tennene, blødde masse fra tannkjøttet og etter det smakte det metall, kan jo være blodet eg smaker. Men rart det er sånn så lenge etter. Haha.
Med lille gutt som snart er 2 år så fikk jeg metallsmak i munnen rundt akuratt denne tiden! Kor sprøtt er ikke det? Dag 4 med murring, i går og i dag tidlig var det litt brennende følelse i ryggen. Som også jeg har kjent på før. Ømme pupper også. 3 dpo.

Dette er faktisk ganske sprøtt.. meeen.. nå har jeg metallsmak i munnen. Brant tungen som bare det i går men ikke rar smak før i dag. Pusset tennene, blødde masse fra tannkjøttet og etter det smakte det metall, kan jo være blodet eg smaker. Men rart det er sånn så lenge etter. Haha.
Med lille gutt som snart er 2 år så fikk jeg metallsmak i munnen rundt akuratt denne tiden! Kor sprøtt er ikke det? Dag 4 med murring, i går og i dag tidlig var det litt brennende følelse i ryggen. Som også jeg har kjent på før. Ømme pupper også. 3 dpo.
Jeg fikk metallsmak i begynnelsen av alle svangerskap. Hadde det vært blod, hadde munne vært full av blod for å få sånne metallsmak hele munnen.
Masse lykke til!

Da var det 4 Dpo.

Dag 5 med murringer.. venteperioden er virkelig lang og noe drit egentlig. Man går å kjenner på hver eneste lille ting som skjer med kroppen.. og henger seg opp i ALT. Hvertfall gjør jeg det. Kommer til å bli så skuffet om ikke det klaffet nå kjenner jeg, for kjenner på så mange symptomer. Vet jo de er veldig like som når man går å venter på mens men syns samtidig at det jeg kjenner på nå ikke er så vanlig og kjenne på for meg normalt sett. Samtidig så kjenner jeg jo heller ikke SÅ godt etter til vanlig. For hvem gjør vell det?
Hadde en plan om å teste 28/29 neste uke. Men tror ikke jeg kan vente så lenge altså.
I dag er det syklusdag 17 og forventet mens er om 11 dager. Flo sier jeg kan ta første test om 14 dager men da er nok mensen kommet eller så er det positiv test.
Dette blir lange dager altså.
I tillegg våknet jeg med snørrete nese, og føler meg skikkelig sur og irritabel. Sånn pms… Blærk..

Dpo 5.
6 dager med murring!! Helt sprøtt kor lenge det skulle murre!
Foran og bak!
I dag på jobb kjentes det ut som puppene struttet litt, og hadde vokst og nesten kjentes varm ut.. gikk over men var rar følelse og kjentes anerledes ut. Mens eg ligger på sofaen i kveld kommer det sånne svake nesten «støt» i korsryggen. Kjente også ett mini stikk på venstre siden i underlivet :)
Har fått mange kviser i dag. Det får jeg vanligvis ikke så lenge før IKM. Har også kjent sånn intens kribling i underlivet i dag!! Tenker første test på mandag!

Dpo 5.
6 dager med murring!! Helt sprøtt kor lenge det skulle murre!
Foran og bak!
I dag på jobb kjentes det ut som puppene struttet litt, og hadde vokst og nesten kjentes varm ut.. gikk over men var rar følelse og kjentes anerledes ut. Mens eg ligger på sofaen i kveld kommer det sånne svake nesten «støt» i korsryggen. Kjente også ett mini stikk på venstre siden i underlivet :)
Har fått mange kviser i dag. Det får jeg vanligvis ikke så lenge før IKM. Har også kjent sånn intens kribling i underlivet i dag!! Tenker første test på mandag!
Veldig spennende symptomer på gang :hello2 Gleder meg til å se testen din mandag!

Back
Topp