Kjenner jeg begynner og miste litt troen. Svinger vanvittig opp og ned kjenner jeg..
føler meg litt emosjonell i skrivende stund. Men dårlig og lite søvn inatt. Har hatt 52/53 i hvilepuls de siste dagene. Og nå inatt og hele dagen så langt har den lagt på 57!
Dpo 9 i dag. Har enda en del symptomer men vet ikke lenger om eg skal bry meg om de eller ikke7
La merke til tidligere i dag at niplene var litt blålig… ble rosa igjen av å dusje
alt man skal legge merke til
føler meg litt emosjonell i skrivende stund. Men dårlig og lite søvn inatt. Har hatt 52/53 i hvilepuls de siste dagene. Og nå inatt og hele dagen så langt har den lagt på 57!
Dpo 9 i dag. Har enda en del symptomer men vet ikke lenger om eg skal bry meg om de eller ikke7
La merke til tidligere i dag at niplene var litt blålig… ble rosa igjen av å dusje
Dritt med mens, men deilig å komme igang med en ny PP med nytt håp
Og det sies at egget slippes 12-36 timer etter positiv LH test, men det er mest vanlig å tenke at man har eggløsning dagen etter positiv LH test. Positiv LH test er når test streken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken, som denne:
Heia egget!