Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Tørket netopp en mini rosa/rød blodstripe. Og korsryggen brenner helt sinnsykt. Kribler enda godt nedi underlivet. Og ikke lenge før dette tørket så prikket det litt i magen på begge sider. Også veldig tydelige blå blodårer på brystet. Det hadde jeg sist jeg var gravid, men har jo såklart glemt og sjekke om det er sånn utenom graviditet også :p haha

5 DPO. Jeg følte meg gravid, alt var annerledes men veldig subtilt. Testet negativ 8 DPO og positiv 9 DPO. :-)
Så gøy! Tusen takk for at du deler!! :D

Fikk du noe festeblødning? Kjente du når det festet seg? Var så merkelig isted for kjente liksom prikking i magen, kom hjem, gikk på do også var det litt rosa i papiret!! Håååååper ❤️

Fikk du noe festeblødning? Kjente du når det festet seg? Var så merkelig isted for kjente liksom prikking i magen, kom hjem, gikk på do også var det litt rosa i papiret!! Håååååper ❤️
Nei, jeg fikk ikke noe festeblødning, men jeg kjente stikk på venstre side. Det stikket kjente jeg i tidligere svangerskap også. :-) men det er noen som opplever festeblødning og

Det blir spennende. Gleder meg til å se testen din på mandag.
Jeg pleide å kjenne og bli kvalm noen dager før det slo ut på testene. Og jeg hadde rett alle ganger.

9 dager til det er syklusdag 28.. hjelpes. Så om jeg tester i morgen kan den jo faktisk vise noe da om det er noe på gang altså!!
Syklusdag 19 i dag. :) men bare 6 dpo.

Back
Topp