Den er sikkert positiv!Den er sikkert negativ. Sikkert bare eg som kjenner for mye etter![]()
Tenk om!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er sikkert positiv!Den er sikkert negativ. Sikkert bare eg som kjenner for mye etter![]()
Tenk om!Om den blir positiv så håper jeg virkelig det kan vise på mandag da, om så det bare er sykt svakt. Så jeg kan smake på masse greier uten dårlig samvittighet og evt ta ett glass vinDen er sikkert positiv!Tenk om!
Hvor mange dpo er du mandag?Om den blir positiv så håper jeg virkelig det kan vise på mandag da, om så det bare er sykt svakt. Så jeg kan smake på masse greier uten dårlig samvittighet og evt ta ett glass vin![]()
8Hvor mange dpo er du mandag?
Kanskje du ser noe svakt på testen8hihi

Liker positivitetenKanskje du ser noe svakt på testen![]()
Kjenner det der igjen. Man beskytter seg selv littLiker positivitetenjeg føler sterkt at jeg er gravid. Men så redd for å bli skuffet så klarer ikke være like positiv

Veldig!Kjenner det der igjen. Man beskytter seg selv litt![]()
Kjenner til den følelsen, prøver å finne andre grunner til symptomene. Skummelt å få opp håpet, for så å føle seg litt lurtLiker positivitetenjeg føler sterkt at jeg er gravid. Men så redd for å bli skuffet så klarer ikke være like positiv
Akuratt sånn ja!!! :/ heheKjenner til den følelsen, prøver å finne andre grunner til symptomene. Skummelt å få opp håpet, for så å føle seg litt lurt
Var du gravid eller ble når du kjente de her tingene? Husker du ca når?Jeg hadde veldig lignende symptomer. Kribling i underlivet, nålestikk på en måte.
5 DPO. Jeg følte meg gravid, alt var annerledes men veldig subtilt. Testet negativ 8 DPO og positiv 9 DPO.Var du gravid eller ble når du kjente de her tingene? Husker du ca når?![]()
Så gøy! Tusen takk for at du deler!!5 DPO. Jeg følte meg gravid, alt var annerledes men veldig subtilt. Testet negativ 8 DPO og positiv 9 DPO.![]()
Nei, jeg fikk ikke noe festeblødning, men jeg kjente stikk på venstre side. Det stikket kjente jeg i tidligere svangerskap også.Så gøy! Tusen takk for at du deler!!
Fikk du noe festeblødning? Kjente du når det festet seg? Var så merkelig isted for kjente liksom prikking i magen, kom hjem, gikk på do også var det litt rosa i papiret!! Håååååper![]()
Det blir spennende. Gleder meg til å se testen din på mandag.Så gøy! Tusen takk for at du deler!!
Fikk du noe festeblødning? Kjente du når det festet seg? Var så merkelig isted for kjente liksom prikking i magen, kom hjem, gikk på do også var det litt rosa i papiret!! Håååååper![]()
Spennende!!Nei, jeg fikk ikke noe festeblødning, men jeg kjente stikk på venstre side. Det stikket kjente jeg i tidligere svangerskap også.men det er noen som opplever festeblødning og
Den er nok veldig negativ på mandag vil jeg tro men blir spennende likevellDet blir spennende. Gleder meg til å se testen din på mandag.
Jeg pleide å kjenne og bli kvalm noen dager før det slo ut på testene. Og jeg hadde rett alle ganger.