Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skimter noe veldig svakt der. Håper det er ekte og ikke skygge.

Skjønner du mister håpet, men det er fortsatt tidlig, og det kan ha vært skyggestrek du så i går. Prøøøv å vent 2 dager til9/10 dpo, ikke noe å se i dag gitt.
Vis vedlegget 480708
Begge tatt samtidig. Håpet er ute 90%, kjenner det påvirker humøret en del denne ppen. Tida renner så fort ut![]()
lengselen er sterk.. ønsker så inderlig en skatt til i flokken.Hallo der ute.
Det blir stille etter ny pp’start som vanlig.. langsomt gikk det mot ny el og er i dag 7dpo.
Hodepine, pms. Helt vanlig for meg på denne tida
Hadde en veldig god følelse for noen dager siden.. me den dabber av jo nærmere jeg kommer testedaglengselen er sterk.. ønsker så inderlig en skatt til i flokken.
Men vi får se da..?

Håper for deg, og med degSkygge igjen. Hadde en skummelt god følelse i går.. magefølelsen har stemt tidligere..
9 dpo.. kan det være rett før utslag denne gangen? Håper og håper
Vis vedlegget 481830

Håper for deg, og med deg![]()
Håper på bebis![]()
![]()

Ja det er seige dpo dagerTusen takk, dere er gode
får prøve å legge meg tidlig med mini i kveld.. sove bort en seig ventedag.
Utålmodig sa du.. ? Nei nei![]()
Håper skyggen blir sterkere snart, ser jo det er noe der men for lite for å si for sikkert så tidlig, men håper håper 

Kjedelig! Men må bare si at jeg har lest at egget fester seg ofte så sent som 8-10 dpo, og opptil 12 dpo. Så løpet er ikke helt kjørt10 dpo, og så hvitt som det kan bli.
Vin og spekemat med mannen i kveld.. og en ny episode av OutlanderNeste mnd skal det sitte!