Prøver igjen <3

8/9 dpo.. kan det her være noe mer enn skygge denne gang tro.

IMG_8552.jpeg

9/10 dpo, ikke noe å se i dag gitt.

Vis vedlegget 480708

Begge tatt samtidig. Håpet er ute 90%, kjenner det påvirker humøret en del denne ppen. Tida renner så fort ut :arghh:
Skjønner du mister håpet, men det er fortsatt tidlig, og det kan ha vært skyggestrek du så i går. Prøøøv å vent 2 dager til ❤️ Jeg er selv 7 dager dpo og det kløøør etter å teste..

Trist det ikke ble noe, følte jeg kunne se en svak strek på testen din i går.
Bra du klarer å se fremover, håper fint vår-vær kan hjelpe på fertiliteten :D

Hallo der ute.
Det blir stille etter ny pp’start som vanlig.. langsomt gikk det mot ny el og er i dag 7dpo.
Hodepine, pms. Helt vanlig for meg på denne tida :chicken:
Hadde en veldig god følelse for noen dager siden.. me den dabber av jo nærmere jeg kommer testedag :dummy1: lengselen er sterk.. ønsker så inderlig en skatt til i flokken.
Men vi får se da..?

Hallo der ute.
Det blir stille etter ny pp’start som vanlig.. langsomt gikk det mot ny el og er i dag 7dpo.
Hodepine, pms. Helt vanlig for meg på denne tida :chicken:
Hadde en veldig god følelse for noen dager siden.. me den dabber av jo nærmere jeg kommer testedag :dummy1: lengselen er sterk.. ønsker så inderlig en skatt til i flokken.
Men vi får se da..?

Håper for deg :smiley-angelic001 :Heartred

Skygge igjen. Hadde en skummelt god følelse i går.. magefølelsen har stemt tidligere.. :wacky:
9 dpo.. kan det være rett før utslag denne gangen? Håper og håper

IMG_9174.jpeg

Håper på bebis :smiley-angelic001 :Heartred

Tusen takk, dere er gode :Heartred
får prøve å legge meg tidlig med mini i kveld.. sove bort en seig ventedag. :bag:
Utålmodig sa du.. ? Nei nei :hilarious:
Ja det er seige dpo dager :dead: Håper skyggen blir sterkere snart, ser jo det er noe der men for lite for å si for sikkert så tidlig, men håper håper :smiley-angelic001:Heartbigred

10 dpo, og så hvitt som det kan bli.
Vin og spekemat med mannen i kveld.. og en ny episode av Outlander :Heartred Neste mnd skal det sitte!
Kjedelig! Men må bare si at jeg har lest at egget fester seg ofte så sent som 8-10 dpo, og opptil 12 dpo. Så løpet er ikke helt kjørt :love2

10 dpo, og så hvitt som det kan bli.
Vin og spekemat med mannen i kveld.. og en ny episode av Outlander :Heartred Neste mnd skal det sitte!
Kjedelig :sorry: :Heartred Men som bobben sier så er ikke løpet kjørt, men skjønner at håpet ebber ut, det gjør det for meg også når testen er hvit 10-11 dpo, til og med 9 dpo går jeg i kjelleren :shifty: Kos deg masse med mannen ikveld, vi ser også Outlander, begynte helt på sesong 1 igjen :bag:

CD 1.

Slitsomme dager helsemessig, men har heldigvis en støttende mann :Heartred takk og pris for de støttende partnerne altså.. hva skulle vi gjort uten?

Snart står min favorittmåned for tur, Mai.
April er ikke så værst den heller.. nå som fuglene kvitrer og det grønnes på bakken og på trærne her. Har som mål å slutte å snuse nå.. :bag: i stressperioder blir det mer.. æsj

Back
Topp