Prøver for første gang ❤️

Nå har jeg så utrolig lyst på baby! Føler meg ikke som meg selv for tiden. Trøtt, slapp, tiltaksløs, svak for alt som er usunt og kan ligge på sofaen helt fra jeg er ferdig på jobb til jeg ska legge meg. Og tankene rundt prøvingen surrer i hodet konstant :p leser babyverden opp og ned og oppdaterer hvert 5. minutt - er helt avhengig. Gleder meg så utrolig mye til å bli ferdig med prøvingen nå og endelig få en positiv test. Håper så uendelig mye at det blir om ca 14dager! Kom igjen nå kroppen!

Jaaa helt enig... Blir så brutalt lei meg og skuffa av alle de negative testene og alle andre rundt som slenger ut nyheten.. Spesielt nå i jula og nyttår :( nå er det vår tur!! :D go kroppen :D
 
Det skjønner jeg SÅ godt. Krysser virkelig alt jeg eier og har for at det er din tur nå. <3

Tusen takk søta! <3

Som jeg skulle skrevet det selv!


Ja ikke sant.. nå blir det snart vår tur :)

Jaaa helt enig... Blir så brutalt lei meg og skuffa av alle de negative testene og alle andre rundt som slenger ut nyheten.. Spesielt nå i jula og nyttår :( nå er det vår tur!! :D go kroppen :D

Ja du Bambii er jo kjempesterk! Håper virkelig at det klaffer for deg nå, at du får en ventespire :) baby skal vi få begge to <3
 
Cd 20 - ganske sikker på at el var igår. Kan ikke stole helt på tempen da jeg drakk igår men jeg tror det stemmer ganske bra likevel. Denne gangen skal jeg prøve så godt jeg kan å vente med testingen til ikm. Skal hvertfall ikke teste før 10dpo, for da bruker jeg å begynne å spotte.
Let the waiting-game begin! :p
ImageUploadedByBV Forum1485082021.957734.jpg
 
Cd 20 - ganske sikker på at el var igår. Kan ikke stole helt på tempen da jeg drakk igår men jeg tror det stemmer ganske bra likevel. Denne gangen skal jeg prøve så godt jeg kan å vente med testingen til ikm. Skal hvertfall ikke teste før 10dpo, for da bruker jeg å begynne å spotte.
Let the waiting-game begin! :p
Vis vedlegget 216357
Spennende :D
Tempen min ble kjempehøy av alkohol om jeg har drukket såpass at jeg ble full, men huker bare av for "drinking" i symptomer :)
Men spennende å se i morgen da :)
 
Cd 20 - ganske sikker på at el var igår. Kan ikke stole helt på tempen da jeg drakk igår men jeg tror det stemmer ganske bra likevel. Denne gangen skal jeg prøve så godt jeg kan å vente med testingen til ikm. Skal hvertfall ikke teste før 10dpo, for da bruker jeg å begynne å spotte.
Let the waiting-game begin! :p
Vis vedlegget 216357
Woohoo, heia egget!! Måtte dette være laget av gull❤️
 
Back
Topp