Prøver for første gang ❤️

Tusen takk! :) hehe, var det forlovelsesring da? :D vi skal kjøpe ring til han sammen. Gleder meg til vi får på oss ringene våre!

Så koselig! :) Vi så på ring til han i helga, men det blir nok ingen ring før han har bursdag. Det har ikke vært noe frieri, så det telles vel ikke som forlovelse enda.
 
Åh, så trist å høre :( går det bra med deg? Blir godt å kunne starte på igjen da :) håper du snart kan prøve igjen. Har du dagbok her inne?

Det går bedre nå, men det har vært skikkelig dritt. Håper blødningen gir seg snart, slik at vi kan prøve igjen :)

Jeg har ingen dagbok. I alle fall ikke foreløpig :p
 
Cd 15 - slik ser tempgrafen ut foreløpig.
ImageUploadedByBV Forum1484670844.939799.jpg

Jeg tok braziliansk voksing i helga, så jeg er hvertfall klar for masse babydans nå mot el :D samboer har kveldsvakt denne uken og jobber overtid så han er egentlig ikke hjemme før kl 03:00. Men skal prøve å lure han hjem i pausen for en liten kjappis idag, hihi!
 
Cd 15 - slik ser tempgrafen ut foreløpig.
Vis vedlegget 215853
Jeg tok braziliansk voksing i helga, så jeg er hvertfall klar for masse babydans nå mot el :D samboer har kveldsvakt denne uken og jobber overtid så han er egentlig ikke hjemme før kl 03:00. Men skal prøve å lure han hjem i pausen for en liten kjappis idag, hihi!

Kos dere med EL og babydans! :)
 
Cd 15 - slik ser tempgrafen ut foreløpig.
Vis vedlegget 215853
Jeg tok braziliansk voksing i helga, så jeg er hvertfall klar for masse babydans nå mot el :D samboer har kveldsvakt denne uken og jobber overtid så han er egentlig ikke hjemme før kl 03:00. Men skal prøve å lure han hjem i pausen for en liten kjappis idag, hihi!
Lykke til og kos dere med babydansen ;)
 
Nå har jeg så utrolig lyst på baby! Føler meg ikke som meg selv for tiden. Trøtt, slapp, tiltaksløs, svak for alt som er usunt og kan ligge på sofaen helt fra jeg er ferdig på jobb til jeg ska legge meg. Og tankene rundt prøvingen surrer i hodet konstant :p leser babyverden opp og ned og oppdaterer hvert 5. minutt - er helt avhengig. Gleder meg så utrolig mye til å bli ferdig med prøvingen nå og endelig få en positiv test. Håper så uendelig mye at det blir om ca 14dager! Kom igjen nå kroppen!
 
Nå har jeg så utrolig lyst på baby! Føler meg ikke som meg selv for tiden. Trøtt, slapp, tiltaksløs, svak for alt som er usunt og kan ligge på sofaen helt fra jeg er ferdig på jobb til jeg ska legge meg. Og tankene rundt prøvingen surrer i hodet konstant :p leser babyverden opp og ned og oppdaterer hvert 5. minutt - er helt avhengig. Gleder meg så utrolig mye til å bli ferdig med prøvingen nå og endelig få en positiv test. Håper så uendelig mye at det blir om ca 14dager! Kom igjen nå kroppen!

Det skjønner jeg SÅ godt. Krysser virkelig alt jeg eier og har for at det er din tur nå. <3
 
Nå har jeg så utrolig lyst på baby! Føler meg ikke som meg selv for tiden. Trøtt, slapp, tiltaksløs, svak for alt som er usunt og kan ligge på sofaen helt fra jeg er ferdig på jobb til jeg ska legge meg. Og tankene rundt prøvingen surrer i hodet konstant :p leser babyverden opp og ned og oppdaterer hvert 5. minutt - er helt avhengig. Gleder meg så utrolig mye til å bli ferdig med prøvingen nå og endelig få en positiv test. Håper så uendelig mye at det blir om ca 14dager! Kom igjen nå kroppen!

Som jeg skulle skrevet det selv!
 
Back
Topp