Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi shit så ekkelt!!Åh, fy søren! Jeg satt og sorterte puslespillet som jeg skal legge, og kjente at jeg begynte å få kink i nakken. Jeg satt litt til, begynte å riste ukontrollert i hendene, det begynte å svartne og jeg begynte å kaldsvette. Orket ikke å rope ut til samboer (sitter på lekerommet vegg i vegg med stua), så kom meg over i sofaen. Lå der et par minutter og så krøp jeg ut i stua og sa at jeg var dårlig. Nå har det roet seg, men fortsatt vondt i nakke, så tok en paracet![]()
Åh, fy søren! Jeg satt og sorterte puslespillet som jeg skal legge, og kjente at jeg begynte å få kink i nakken. Jeg satt litt til, begynte å riste ukontrollert i hendene, det begynte å svartne og jeg begynte å kaldsvette. Orket ikke å rope ut til samboer (sitter på lekerommet vegg i vegg med stua), så kom meg over i sofaen. Lå der et par minutter og så krøp jeg ut i stua og sa at jeg var dårlig. Nå har det roet seg, men fortsatt vondt i nakke, så tok en paracet![]()
Nei, det lignet ikke på blodtrykksfall (jeg får det ganske ofte da jeg har lavt bt). Men jeg husker en gang da jeg var yngre så satt jeg i en stol og dunket albuen i armlenet så det strålte opp mot skulderen. Da besvimte jeg.Kan det ha vært blodtrykksfall?Men det stemmer jo ikke helt med vondt i nakken
Var det "kun" den ene gangen?
Nei, det lignet ikke på blodtrykksfall (jeg får det ganske ofte da jeg har lavt bt). Men jeg husker en gang da jeg var yngre så satt jeg i en stol og dunket albuen i armlenet så det strålte opp mot skulderen. Da besvimte jeg.
Så jeg tror rett og slett at når jeg får slike "akutte" sterke smerter, så skrur kroppen seg av, særlig hvis jeg er sliten og kanskje har sovet dårligubehagelig var det hvertfall!
Blodtrykksfallene vet jeg jo hva er, og vet hva jeg skal gjøre hvis det kommer, vært til legen før med det. Men dette andre burde jeg kanskje sjekke ut hvis det skulle komme igjenHøres skikkelig ekkelt utHvis det er noe du opplever med jevne mellomrom, så ville jeg gått til legen med det, bare for å få det undersøkt
Skjønner det var ordentlig ubehagelig
![]()
Blodtrykksfallene vet jeg jo hva er, og vet hva jeg skal gjøre hvis det kommer, vært til legen før med det. Men dette andre burde jeg kanskje sjekke ut hvis det skulle komme igjen![]()
Ja, var litt inne på om jeg skulle ringe 113 hvis det ikke roet seg, jeg ble så urolig av å bli så dårligJa, jeg gjorde det kanskje ikke klart nok hva jeg mente, sorry. Snakket om det "anfallet" du opplevde igårIallefall greit å få det sjekket ut, om det skjer igjen
![]()
Å herregud, noe så guffent.. Håpet det ikke skjer igjenÅh, fy søren! Jeg satt og sorterte puslespillet som jeg skal legge, og kjente at jeg begynte å få kink i nakken. Jeg satt litt til, begynte å riste ukontrollert i hendene, det begynte å svartne og jeg begynte å kaldsvette. Orket ikke å rope ut til samboer (sitter på lekerommet vegg i vegg med stua), så kom meg over i sofaen. Lå der et par minutter og så krøp jeg ut i stua og sa at jeg var dårlig. Nå har det roet seg, men fortsatt vondt i nakke, så tok en paracet![]()
Ja, var litt inne på om jeg skulle ringe 113 hvis det ikke roet seg, jeg ble så urolig av å bli så dårlig![]()
Jeg så _noe_ på den blå som jeg tok først. Så MÅTTE jeg bare prøve bp. Men vi får se på test senere, tør ikke å håpe noe. Vi er ganske like, vi to, når det gjelder skyggerOMG, er det bare jeg som ser svak på den blå ogsåBP er i boks!
![]()
Håper det er baby strek! Er så lei skygger ass, skjønner ikke at det er mulig.. jeg har ikke testa siden 10 morgen urin. TR i morgenJeg så _noe_ på den blå som jeg tok først. Så MÅTTE jeg bare prøve bp. Men vi får se på test senere, tør ikke å håpe noe. Vi er ganske like, vi to, når det gjelder skygger![]()