Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg veldig godt, jeg kjente på det samme selv. Men plutselig sitter denJeg har ikke 100% bestemt meg enda, men er jo litt sliten og lei av alle skuffelser og å aldri oppleve en positiv test (bortsett fra den stygge jeg fikk sist pp som lurte meg trill rundt)
Jeg får kjenne litt på det når denne pp er overståttjeg vil uansett måtte inn og følge med på dere jeg har fulgt litt, som nå ENDELIG har positiv test
![]()
Krysser fingrene for gulleggetOkey, bare glem det jeg skrev tidligere, ganske sikker på at eggløsningen er i gang. Fysj, det er vondt i høyre side![]()
Siste aksjer var natt til torsdag, så litt kjipt at el ble forsinket denne gangen. Spørs om vi ikke tar en pp til kanskjeKrysser fingrene for gullegget![]()
Åå, så domt. Da synes jeg dere skal ta en pp tilSiste aksjer var natt til torsdag, så litt kjipt at el ble forsinket denne gangen. Spørs om vi ikke tar en pp til kanskje![]()
Tungvint med turnusjobbÅå, så domt. Da synes jeg dere skal ta en pp tilmen leser jo om flere her inne som har blitt gravide med sex mange dager før el
![]()
Det er jo ikke lenge siden? Da ligger det kanskje noen luringer og venter. Vi har ikke alltid truffet på dagen vi heller.Siste aksjer var natt til torsdag, så litt kjipt at el ble forsinket denne gangen. Spørs om vi ikke tar en pp til kanskje![]()
Kanskje lurt å prøve noe nytt?Det er jo ikke lenge siden? Da ligger det kanskje noen luringer og venter. Vi har ikke alltid truffet på dagen vi heller.
Kan jo hende de svømmer litt sakte, hehe. Sædcellene overlever i mange dager, så det er fint om noen ligger og venter når egget slipper.Kanskje lurt å prøve noe nytt?vi har jo "alltid" klart å beregne aksjene i rett tid, men det har jo ikke klaffet foreløpig
![]()
Det var natt til torsdag, lagt dem inn som aksjer på onsdag daDu, jeg hang ikke helt med i går, følte torsdag var så lenge sidenmen jeg har blitt gravid med aksjer 2 dager før el!
![]()
Kan jo alltids hendeKan jo hende de svømmer litt sakte, hehe. Sædcellene overlever i mange dager, så det er fint om noen ligger og venter når egget slipper.![]()
Jaja. Men de funker de ogsåDet var natt til torsdag, lagt dem inn som aksjer på onsdag da![]()