Prøve på nr 3

Føler veldig med deg ❤️ Det er tøft å stå I prøvingen og dens opp og nedturer.. Håper veldig dere rekker å få spiren, men har så utrolig god forståelse for at det blir tøft å stå i uvissheten. Har også satt veldig pris på å bli kjent med deg her inne ❤️

Funderer på om man heller skulle ha en pp til :) samboer skal nå jobbe fire nattevakter og el er sannsynligvis i kommingen. Vi legger inn aksjer ikveld, og så blir det begynnelsen av neste uke som kan gå. Så får se hva det blir til :)
Til og med testing etter el er et tiltak nå :shy: slik det foreløpig ser ut på testene, så er jeg ikke i nærheten at el. Så da kommer den nok midt i hardjobbingen til samboer :bag:

Og idag sørger jeg litt over gamlemor (den eldste lille krølltoppen av en høne vi hadde, liten fjærball), da vi dessverre fikk besøk av en hønsehauk :( man blir overraskende glad i de rare vesenene:p

Vedlegg

• Screenshot_20250319-205130.png
    Screenshot_20250319-205130.png
    601,2 KB · Visninger: 15
Last edited:
Nå surrer syklus igjen. Først får jeg tr 10dpo for første gang på veldig lenge (har over lengre tid hatt lf på 11dager og tr har kommet på 12dpo). Og nå får jeg ikke el til vanlig tid :bag: men har hvertfall begynt å få el-slim..

Vedlegg

• Screenshot_20250320-155406.png
    Screenshot_20250320-155406.png
    590,9 KB · Visninger: 13
Jeg har ikke 100% bestemt meg enda, men er jo litt sliten og lei av alle skuffelser og å aldri oppleve en positiv test (bortsett fra den stygge jeg fikk sist pp som lurte meg trill rundt) :Heartred
Jeg får kjenne litt på det når denne pp er overstått :) jeg vil uansett måtte inn og følge med på dere jeg har fulgt litt, som nå ENDELIG har positiv test :Heartred
Forstår deg veldig godt, jeg kjente på det samme selv. Men plutselig sitter den ❤️Håper du slipper flere negative tester nå❤️

Da gikk det plutselig opp med verdiene, og vet ikke om jeg er så fornøyd med det faktisk :p jeg hadde kanskje håpet at el lot ventet på seg noen dager til nå når samboer jobber så heftig da vi ikke får lagt noen flere aksjer, siste var natt til igår :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20250321-164019~2.png
    Screenshot_20250321-164019~2.png
    447,6 KB · Visninger: 23
Verdiene på premom er like hakkete som temp denne mnd :sorry: har ingen ide om el er på gang da jeg har noe smerter, men langt fra de jeg pleier å ha foreløpig :bag: æsj, kunne ikke ting bare fungert på dette som egentlig skulle bli siste pp??

Vedlegg

• Screenshot_20250322-125814.png
    Screenshot_20250322-125814.png
    221,4 KB · Visninger: 14
  • Screenshot_20250322-125835.png
    Screenshot_20250322-125835.png
    644,5 KB · Visninger: 13
Siste aksjer var natt til torsdag, så litt kjipt at el ble forsinket denne gangen. Spørs om vi ikke tar en pp til kanskje :shy:
Åå, så domt. Da synes jeg dere skal ta en pp til :shy: men leser jo om flere her inne som har blitt gravide med sex mange dager før el :D

Åå, så domt. Da synes jeg dere skal ta en pp til :shy: men leser jo om flere her inne som har blitt gravide med sex mange dager før el :D
Tungvint med turnusjobb :p ja,kan godt hende at det blir en pp til da, når sjansen ikke er så veldig stor for noe klaff denne gangen:)

Det gjorde godt at temp spratt opp, jeg var egentlig ikke i tvil om at egget slapp igår, men fint å se at temp samsvarte :) (nå tar jeg det visst som en selvfølge at temp holder seg på et slikt nivå gjennom lf)

Vedlegg

• Screenshot_20250323-081809.png
    Screenshot_20250323-081809.png
    222,1 KB · Visninger: 8
Du, jeg hang ikke helt med i går, følte torsdag var så lenge siden :hilarious: men jeg har blitt gravid med aksjer 2 dager før el! :D

Kanskje lurt å prøve noe nytt? :hilarious: vi har jo "alltid" klart å beregne aksjene i rett tid, men det har jo ikke klaffet foreløpig :p
Kan jo hende de svømmer litt sakte, hehe. Sædcellene overlever i mange dager, så det er fint om noen ligger og venter når egget slipper. :)

Temp som er veldig jojo for tiden, merket meg det forrige pp også.. ff er usikker på el, men jeg er ganske sikker på at den var cd14 slik ff mener :)

Vedlegg

• Screenshot_20250325-074702.png
    Screenshot_20250325-074702.png
    256,6 KB · Visninger: 4

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp