Føles så bortkastet og kjiptDet må være så vondt for deg når du så sårt ønsker baby, kan ikke forestille meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føles så bortkastet og kjiptDet må være så vondt for deg når du så sårt ønsker baby, kan ikke forestille meg![]()

Tror bare du må la kroppen og psyke få bruke den tiden som trengt!?Det er jo ikke nok med at du mistet 2 små, men også to exu og nå en livsomstilling, sånn helt brått og ufrivillig
Det ER mye å gå gjennom og stå midt oppi! Også det at du og mannen kanskje ikke tenker helt likt ifht IVF osv. Forstår godt det er tøft
![]()
Ja, jeg prøver å si det til meg selvDet handler ikke om å være svak eller ikke ex.u er en brutal opplevelse. Jeg tenkte på det i går faktisk, det er så utrolig brutalt. Både at det er ett friskt barn man må fjerne bare fordi det er på feil sted (altså en ufrivillig provosert abort av friskt foster), og at det er en akutt fare for eget liv. Og du har opplevd det TO ganger! Altså en akutt livskrise på flere måter. Så vær sykemeldt med god samvittighet, ta vare på deg selv![]()

Ja, jeg prøver å si det til meg selvhåper på at jeg er fullt klar til jobb etter de ukene, skal jobbe meg sakte, men sikkert tilbake
jeg trenger å komme igang, men per nå så krever jobben for mye av meg ifht oppgavene, sånn psykisk
![]()
Nei, det har jeg prøvd og da endte jeg opp fullt sykemeldt i 7-8mnd istedenforTar nok bare den tiden det tarOg viktig å la kroppen og psyke få hvile det som trengs, og ikke pushe deg selv for mye
![]()
så den blemma vil jeg ikke gå på igjen!
Viktig å ta vare på deg selv 
Du utnytte ikke systemet. Ta tiden du trenger.![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg har også søkt om samtaler med psykisk helse. Det var skikkelig nyttig den tiden jeg slet etter pappa døde, og jeg gikk på en sabla smellTenker mye på deg AnneS. Leser her inne og er sååå enig med de andre jentene, du har all rett til å sette deg selv først, du har vært igjennom mye![]()
Viktig å ta vare på deg selv
![]()

Så bra du kom med en oppdatering, tenkte på deg idag og lurte på hvordan det gikkNå har jeg begynt å jobbe halve stillingen min, og det er godt å være litt igang igjen selv om jeg kjenner at det krever sitt. Jeg var på kveldsvakt igår som var rimelig hektisk, så idag har jeg vært helt pumpet. Hjalp vel ikke noe at tr dukket opp idag heller
Det går opp og ned om dagen, slik jeg forventer at det går litt fremover også. Det gjør så vondt når frøkna mi ser en baby og sier "ååååh, kan ikke vi også få en slik?" Og jeg må si nei og forklare at vi har det fint som vi har det
Jeg fikk innvilget samtaler på psykisk helse, en samtale annenhver uke, hjelp med å bearbeide ting og øvelser for å kvitte meg med tankekjøret jeg fårendel ventetid, men det skal gå
![]()
Godt du har fått innvilget samtaler annehver uke, kan være godt å få sortert og prosessert vanskelige tanker 
Ja, jeg går mindre og mindre inn her for å skjerme meg littSå bra du kom med en oppdatering, tenkte på deg idag og lurte på hvordan det gikkGodt du har fått innvilget samtaler annehver uke, kan være godt å få sortert og prosessert vanskelige tanker
![]()
Takk for detJa, jeg går mindre og mindre inn her for å skjerme meg littlykke til i oktober, har prøvd å oppdatere meg litt
![]()
Kan være lurt med noen pauser iblant så gjør det som føles godt for deg 
Det høres ut som en fin plan med psykisk helse, håper du får time fort
Fint du får hjelp til å prosessere alt du har vært gjennom- håper det kan gi deg fred rundt det
stakkars gutten vår, som har så mye utfordringer hele veien
i tillegg kommer jeg til å selge resten av testene mine, sånn etterhvert