Prøve på nr 3 - GRAVID ❤️

Testene fra igår kveld, og de to stavene fra igår til morgen og nå idag. Valmed testene (stavene) var ganske trege til å slå ut, men stigning ser jo bra ut på et døgn :happy: aaaah, det er så gøy å teste :hilarious:
Neimen iiiiiiih!!! Hva eer det som skjer her nå?? Gratulerer SÅ mye! Endelig!!! Også så gøy at når du, @Cowgirl og @FruHåpefull82 har blitt gravide sammen nå :excited001:wav:Heartred:love017 så glad på dine vegne!! Dette var fantastiske nyheter ❤️

Etter kveldsvakt igår, så skulle jeg rett ut på hytta og sove der samboer og ungene (+ ungene hadde hvert sitt overnattingsbesøk) var. Tok ikke med tester. Men måtte hjem og hente noe, så sneik meg til en rask test :hilarious: andre urin har ikke vært spesielt bra hos meg, så vil si at testen så ganske fin ut likevel :happy::Heartred

Vedlegg

• PXL_20250406_063726909.jpg
    PXL_20250406_063726909.jpg
    955,3 KB · Visninger: 56
Vågde meg også på å ta kontakt med gyn da hun ønsker å ha meg inn på ultralyd ganske tidlig for å se at det ligger på riktig sted og ikke på avveie mtp diagnose osv. Så da tar helsesekretæren hennes kontakt med meg over helgen :nailbiting:
Så spennende:excited001 kanskje du får ul om 1 uke da? :)

Hun tok vanligvis inn ved 7uker, så vi får se, blir nok hvertfall et par uker :nailbiting:
Da får du sett mye mer, i alle fall. Min gyn sa også i uke 7, men det var pga progesteron. Men det blir gøy å få en dato og telle ned til :woot:

Vågde meg også på å ta kontakt med gyn da hun ønsker å ha meg inn på ultralyd ganske tidlig for å se at det ligger på riktig sted og ikke på avveie mtp diagnose osv. Så da tar helsesekretæren hennes kontakt med meg over helgen :nailbiting:
Herregud så spennede det blir :love7 Håper hun tar deg inn fort.

Spennende, da er det ultralyd om ikke så altfor lenge:nailbiting::love017

Jeg klarer ikke å gi meg med testingen :hilarious: fornøyd med stigning på valmed fra igår morgen til nå nettopp, var ganske tynn urin da jeg må tisse hele tiden :hilarious: fant også en 5pk med tidligtester, så kan likegodt bruke dem opp :hilarious:

Vedlegg

• PXL_20250406_095147295.jpg
    PXL_20250406_095147295.jpg
    782,7 KB · Visninger: 62
Absolutt lov å kose seg med testing når du endelig får 2 streker! Det er jo NÅ det er gøy å teste :hug007 jeg tok hver dag på urin 2 og ett par ganger på kvelden frem til jeg fikk 3+. Men jeg fikk ikke alltid like bra test på kvelden, så det sluttet jeg med :hilarious: kos deg du og se testen øke i styrke, det er en deilig følelse ❤️❤️
Gleder meg til du får 2-3! Når prøver du ny cbd? :woot:

Jeg klarer ikke å gi meg med testingen :hilarious: fornøyd med stigning på valmed fra igår morgen til nå nettopp, var ganske tynn urin da jeg må tisse hele tiden :hilarious: fant også en 5pk med tidligtester, så kan likegodt bruke dem opp :hilarious:

Nydelige tester da, du:love017:gen014:happy093.:hug007 Skjønner godt du tester, for det er en så fantastisk følelse å se de to magiske strekene på testen(e):love7:sad010 Endelig var det DIN tur, kjære du❤️ Test i vei:happy119:smiley-bounce015:smiley-angelic003

Last edited:
Absolutt lov å kose seg med testing når du endelig får 2 streker! Det er jo NÅ det er gøy å teste :hug007 jeg tok hver dag på urin 2 og ett par ganger på kvelden frem til jeg fikk 3+. Men jeg fikk ikke alltid like bra test på kvelden, så det sluttet jeg med :hilarious: kos deg du og se testen øke i styrke, det er en deilig følelse ❤️❤️
Gleder meg til du får 2-3! Når prøver du ny cbd? :woot:
Trooooor jeg prøver en digital imorgen. Men hvis den kun slår ut på 1-2 da også, så må jeg kjøpe mer for har kun to igjen nå. En igjen imorgen :hilarious: det er så herlig følelse å se de to strekene, jeg blir ikke lei :p

Nydelige tester da, du:love017:gen014:happy093.:hug007 Skjønner godt du tester, for det er en så fantastisk følelse å se de to magiske strekene på testen(e):love7:sad010 Endelig var det DIN tur, kjære du❤️ Test i vei:gen026:happy119:smiley-bounce015:smiley-angelic003
Ja, det blir litt testing når man endelig ser to streker etter så lang tid :Heartredså jeg koser meg med det!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp