Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søren! Jaja, må få tak i minst en digital til da![]()
Haha,jaNydelige testene, da![]()
Kan fort gå med noen CBD når man først er igang
![]()
Håper det! Bestilt en 2pk digital, så da fyrer jeg nok av neste om et par dagerSå fiin cb2-3 er nok like rundt hjørnet!
![]()
Så gøy!! Hvor langt er du kommet da?Da har jeg vært i kontakt med gyn og satte opp time til ul 30.april kl 15.30 (jobber til kl 15)![]()
Jeg er 4+2 idag, og det blir 23 dager tilSå gøy!! Hvor langt er du kommet da?![]()
Jeg regnet også 7+4Jeg er 4+2 idag, og det blir 23 dager tiljeg er så trøtt og vimsete idag at jeg klarer ikke å tenke/regne
(kan jeg skylde på overstått arbeidshelg og spire?
)
Trooor det blir 7+4.
Sender deg en trøste klemHerligheten, nå er hormonene igang hvertfall... Ungene er så fæle til å slenge ting overalt, og jeg blir så lei. Så jeg klikket nettopp litt og tårene trilletjeg måtte gå ut og sette meg litt for å roe meg. Og NÅ kjenner jeg så sykt på røykesug! (Jeg gikk på en smell da vi var på tur, og dessverre tatt meg en av og til etter vi kom hjem. Ikke døm, er dere greie)
Så nå sitter jeg utenfor, ser på hønene våre som nyter tilværelsen og vipper en penn mellom fingrene for å koble litt av. Får gå inn og forklare at mamma er litt sliten, og at mamma trenger litt hjelp til å holde ting ordentlig i huset![]()
Så herligNå har samboer fått vite det, og han ble kjempegladhan begynte å snakke ivei om ting vi må ordne i huset (har ikke hatt baby i huset her vi bor før, flyttet inn i 2021 etter vi renoverte) og navn
Dette håper og tror vi blir bra, hvis det går bra![]()
Han hadde ikke luktet lunta i det hele tatt ila helgaSå herligendelig ble det deres tur
![]()
Haha så rartHan hadde ikke luktet lunta i det hele tatt ila helga![]()
Han hadde ikke luktet lunta i det hele tatt ila helga![]()
Selv ikke med denSelv ikke med kaffen![]()
![]()
Vi har på en måte ikke snakket så veldig mye om prøvingen etter jeg hadde laparoskopi i november. Jeg har ikke nevnt noe om el, som regel tar han hintet de kveldene jeg har lagt meg i badekaret og slapper avHaha så rartmen det blir vel sånn når det aldri klaffer, regner automatisk med at det ikke gikk denne gangen heller. Men JODA!!
![]()
Jeg syns testene ser ok ut, på det ene bildet med alle testene så er øverste easy@home og bp fra igår morges og neste nå. Ved stav så er øverste fra søndag sent på kveld/natt til mandag. Så kanskje jeg kan forvente 2-3 på digital snart? Håper det! Tenker neste ryker imorgen tidlig![]()