Prøve på nr 3 - GRAVID ❤️

Her skjedde det "endelig" noe. Ikke at det er så sent, men håpet jo inderlig at det ikke skulle forskyve seg så veldig mtp tur til varm om to uker :p typisk nok kommer tr akkurat den dagen vi drar, men forrige syklus sluttet jeg omtrent å blø cd 3, så holder ut det :)

Vedlegg

• Screenshot_20250203-074530~2.png
    Screenshot_20250203-074530~2.png
    210,9 KB · Visninger: 30
Her skjedde det "endelig" noe. Ikke at det er så sent, men håpet jo inderlig at det ikke skulle forskyve seg så veldig mtp tur til varm om to uker :p typisk nok kommer tr akkurat den dagen vi drar, men forrige syklus sluttet jeg omtrent å blø cd 3, så holder ut det :)
Happy humpings:talk017 kjipt å få TR samme dag som feriestart, men håper for deg at TR holder seg laaangt unna:smiley-angelic001:Heartpink

Hååååper du sitter med en positiv test på ferien heller, det hadde vært så fint og så fortjent :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 ❤️
Happy humping :cool14:sign19

Nydelig temp! Håper det blir en spire i magen denne gangen❤️❤️

Veldig fin temp!! Men ser du noe på testen? Føler jeg ser noe veldig svakt? :D

Kjempefiiin temp- jeg har trua:nailbiting::D:love7

Jeg er usikker. Føler av og til at jeg ser noe, men så ser jeg plutselig ikke noe. Så har foreløpig konkludert med det gode streksynet mitt :hilarious:
Så spennende! Da håper jeg det er en veldig svak strek som øker til neste test :love7

Jeg ser, jeg ser! Har ingen tro på at det har noe med at de er utgått å gjøre! Har du flere tester?! Hæhæhæææ? :hilarious: :D :laughing002 :Heartred

Jeg ser, jeg ser! Har ingen tro på at det har noe med at de er utgått å gjøre! Har du flere tester?! Hæhæhæææ? :hilarious: :D :laughing002 :Heartred
Ja, har flere som ikke er utgåtte, men må drøye det litt. Tør ikke enda, tror ikke jeg klarer å skjule skuffelsen hvis testen slår ut negativ atter en gang :shy:

Ja, har flere som ikke er utgåtte, men må drøye det litt. Tør ikke enda, tror ikke jeg klarer å skjule skuffelsen hvis testen slår ut negativ atter en gang :shy:
Skjønner den, men da har du i alle fall til senere i dag evt :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp