Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Her skjedde det "endelig" noe. Ikke at det er så sent, men håpet jo inderlig at det ikke skulle forskyve seg så veldig mtp tur til varm om to uker :p typisk nok kommer tr akkurat den dagen vi drar, men forrige syklus sluttet jeg omtrent å blø cd 3, så holder ut det :)

Vedlegg

• Screenshot_20250203-074530~2.png
    Screenshot_20250203-074530~2.png
    210,9 KB · Visninger: 43
Her skjedde det "endelig" noe. Ikke at det er så sent, men håpet jo inderlig at det ikke skulle forskyve seg så veldig mtp tur til varm om to uker :p typisk nok kommer tr akkurat den dagen vi drar, men forrige syklus sluttet jeg omtrent å blø cd 3, så holder ut det :)
Happy humpings:talk017 kjipt å få TR samme dag som feriestart, men håper for deg at TR holder seg laaangt unna:smiley-angelic001:Heartpink

Hååååper du sitter med en positiv test på ferien heller, det hadde vært så fint og så fortjent :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 ❤️
Happy humping :cool14:sign19

Nydelig temp! Håper det blir en spire i magen denne gangen❤️❤️

Veldig fin temp!! Men ser du noe på testen? Føler jeg ser noe veldig svakt? :D

Kjempefiiin temp- jeg har trua:nailbiting::D:love7

Jeg er usikker. Føler av og til at jeg ser noe, men så ser jeg plutselig ikke noe. Så har foreløpig konkludert med det gode streksynet mitt :hilarious:
Så spennende! Da håper jeg det er en veldig svak strek som øker til neste test :love7

Jeg ser, jeg ser! Har ingen tro på at det har noe med at de er utgått å gjøre! Har du flere tester?! Hæhæhæææ? :hilarious: :D :laughing002 :Heartred

Jeg ser, jeg ser! Har ingen tro på at det har noe med at de er utgått å gjøre! Har du flere tester?! Hæhæhæææ? :hilarious: :D :laughing002 :Heartred
Ja, har flere som ikke er utgåtte, men må drøye det litt. Tør ikke enda, tror ikke jeg klarer å skjule skuffelsen hvis testen slår ut negativ atter en gang :shy:

Back
Topp