Prøve på nr 3 - GRAVID ❤️

Jeg har et håp om positiv test sent ikveld/imorgen tidlig, og at el kommer litt tidligere enn forventet. For da forskyves syklus litt, og jeg ender ikke opp med å få tr midt i ferien vår til varmen i vinterferien :wacky: da får jeg den noen dager før vi reiser og er på slutten av tr når vi kommer ned*håpe, håpe*
Håper eggløsning er rett rundt hjørnet ❤️.
Håper virkelig det blir spire på dere i løpet av 2025/første halvdel av 2026 ❤️.

Håper sånn for dere at storken kommer på besøk med en 2025/2026 bebis:smiley-angelic001❤️✨

Og idag fikk jeg brevet fra sykehuset og har endelig navnet på det jeg har: endosalpingiose. Aldri hørt om, men visst litt mer sjeldent enn endo. Det ligner symptommessig, men er ikke det samme :) forårsaker smerter og infertilitet, så er virkelig glad for at vi hvertfall har vært så heldig å få to barn :Heartred

Og idag fikk jeg brevet fra sykehuset og har endelig navnet på det jeg har: endosalpingiose. Aldri hørt om, men visst litt mer sjeldent enn endo. Det ligner symptommessig, men er ikke det samme :) forårsaker smerter og infertilitet, så er virkelig glad for at vi hvertfall har vært så heldig å få to barn :Heartred
Er jo litt godt å få svar og ❤️

Fint med svar, tross kjip diagnose. :Heartred Er det noe man kan gjøre? Og har du smerter?

For en kjip og vond beskjed å få, og for en drittdiagnose å få, når en ikke har vært klar over det før mht å få de barna en ønsker seg❤️ Sender deg mange klemmer❤️❤️❤️

Fint med svar, tross kjip diagnose. :Heartred Er det noe man kan gjøre? Og har du smerter?
Nei, ikke annet enn slik de gjør med endo, å fjerne arrvev som er synlig (det gjorde de på laparoskopien i november) og har endel smerter når det gjelder el og tr. Idag har jeg el, det kjenner jeg lang vei. Er på kveldsvakt og piner meg gjennom det med paracet innabords, ønsker helst å ligge i fosterstilling med varmepute :hilarious: er noe medisiner jeg kan få, men ikke forenelig med prøving og graviditet hvertfall. Så det avventer vi litt :)

Ja, men angrer jo nå på at vi ikke prøvde på nr 3 tidligere :shy:
Ser den.. Er så synd at det først er når prøvingen ikke går veien at man ofte finner disse diagnosene og... Føler veldig med deg ❤️ Tror dessuten det er underkommunisert hvor mye det påvirker fertiliteten, så det jo ikke noe man tenker over før man går igang med prøving heller..

Ser den.. Er så synd at det først er når prøvingen ikke går veien at man ofte finner disse diagnosene og... Føler veldig med deg ❤️ Tror dessuten det er underkommunisert hvor mye det påvirker fertiliteten, så det jo ikke noe man tenker over før man går igang med prøving heller..
Jeg har ikke hatt noe mistanke før mtp at jeg ble gravid på 6pp med begge barna vi har, og var fornøyd med at det ikke tok lenger tid :shy: :)

2/3dpo (jeg mener 3 ifht smerter, ff mener 2 i fht temp :p)
Overstått første jobbehelg i ny turnus, så tre kveldsvakter på rappen, en dag fri og fire dagvakter står for tur.
Jeg har hatt medisinansvar på hele huset, og det tar knekken på meg! (Fagarbeider som har jobbet med to vikarer, som forøvrig er superflinke, men som ikke kan gi medisiner)
20brukere skal ha medisiner til visse tider, og skal gjerne rekke før de la seg, mye å holde styr på.
Så idag er jeg sliten, kvalm, vondt i hodet og litt feber :shy:
Blir en rolig dag på meg idag!

8dpo idag og rimelig blank test. Samme igår :p
"Galskap er å gjøre det samme igjen og igjen, og forvente et annet resultat"

Vedlegg

• PXL_20250119_063804571.jpg
    PXL_20250119_063804571.jpg
    500,9 KB · Visninger: 46
Javel... 11dpo er snart over og tr uteblir... Det vil si at jeg får tr samme dag som vi drar på tur hvis ikke el dukker opp litt tidlig neste pp :banghead:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp