11+5. Slenger med et magebilde fra idag jeg Liten rund kul som er vanskelig å skjule nå
Vis vedlegget 342793
Så fin mage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11+5. Slenger med et magebilde fra idag jeg Liten rund kul som er vanskelig å skjule nå
Vis vedlegget 342793
Så vakker mage!11+5. Slenger med et magebilde fra idag jeg Liten rund kul som er vanskelig å skjule nå
Vis vedlegget 342793
Så nydelig mage <311+5. Slenger med et magebilde fra idag jeg Liten rund kul som er vanskelig å skjule nå
Vis vedlegget 342793
Så godt å lese alt alt er bra med deg! Det høres superkoselig ut med nyttårsaften-bryllup! Nyt julen og magen så lenge og kos deg!13+4
Titter innom dagboken siden det er en god stund siden forrige oppdatering. Alt står iallefall bra til. Lyttet på hjertelyden med doppler igår, og den er sterk og fin. Formen min er mye bedre enn før. Kvalmen er stort sett borte. Jeg er fortsatt mye trøtt og sliten da. Så det tar litt på for tiden siden 1 åringen har noen urolige netter pga. tannfrembrudd. Men vi står han av. Jeg har en fantastisk mann som er flink til å hjelpe til, så jeg får litt avlasting Det hjelper veldig på Nå ser vi frem til jul, og ikke minst til Nyttårsaften! Alt er stort sett klart til bryllupet. Igår møtte vi presten og øvde på vielsen i kirken. Da gikk det opp for meg at vi snart er gift. Kan nesten ikke vente
Har forresten fått innkalling til OUL nå også, og har time kl.13 den 20.01.21 Det blir spennende. Håper tiden går fort, for jeg er så spent på hvem som gjemmer seg i magen, og håper at alt er bra med babyen 2021 må bare bli et bra år!
Åh, ønsker dere en vakker bryllupsdag fylt med kjærlighet Koselig å gå inn i en nytt og spennende år som nygift med spire i magen Kos dere masse og lykke til15+3
Først og fremst, God Jul og Godt nyttår til dere alle Håper alle har hatt en fantastisk jul til tross for pandemien, og håper det er mange som har fått positive graviditetstester Måtte 2021 bli et bedre år enn 2020 har vært! Krysser fingrene for at det kommer en haug av friske søte små til verden i løpet av året
Her står det fortsatt bra til. Formen min er blitt veldig bra i den siste uka. Klarer til og med å drikke litt kaffe og spise litt sjokolade nå Da vet man at formen er betydelig bedre Det er super deilig! Kan fortsatt bli fort trøtt og sliten, men det går helt fint så lenge formen ellers er bra. Har også hørt hjertelyd med doppleren min, så vet at den lille har det fint inni magen. Ser frem til OUL den 20 januar
De siste dagene har vært litt hektiske. Vi gifter oss jo som tidligere nevnt på selveste nyttårsaften... og det er jo IMORRA allerede!!! Wæææ Har vært en del å ordne på kort tid kan man si. Men nå er jeg ganske så sikker på at det meste er under kontroll. Er kun noen småting igjen å ordne, men det fikser jeg idag Hentet brudekjolen på mandag og jeg er så fornøyd Gleder meg så utrolig mye til å gifte meg i den, med mannen i mitt liv! Nå kjenner jeg at det kiler skikkelig i magen altså. Spørs om jeg får til å sove inatt
Nå skal jeg hive på meg noen klær og starte dagen sammen med lillemor som sitter her og ser på TV sammen med meg i sofaen. Ønsker dere alle en super dag
Så koselig med oppdatering, og GRATULERER så mye som nygift! Håper dagen var fin&minnerik Så spennende med privat UL imorgen! Masse lykke til! Og koselig å se bilde av den flotte magen16+2
Godt nyttår alle sammen Har lenge tenkt at jeg skal oppdatere dagboken, men dagene har virkelig gått så i ett at jeg har ikke hatt sjanse. Men nå er jeg her, og nå kan jeg meddele at jeg er en GIFT kvinne Wohoo. Bryllupsdagen ble helt magisk. Vi hadde en nydelig seremoni og en veldig hyggelig feiring med de aller nærmeste. Festen skal vi spare til pandemien er over. Måtte 2021 få bukt med den forbanna coronaen.
Jeg skal på OUL 20 januar. Men har faktisk bestilt en privat UL imorra som mannen skal få være med på. Er kjempe spent Det blir spennende å få ta en titt på huleboeren. Er veldig nysgjerrig på hvem som gjemmer seg i magen. Har ingen magefølelse på om det er jente eller gutt, så håper vi finner ut av det imorra. Det beste er at mannen min får være med. Det er jo overhodet ikke sikkert at han kan være med på OUL mtp. restriksjonene som er for tiden. Så det blir stas at han får være med imorra iallefall Ellers er formen min helt super. Deilig å være i andre trimester og i god form Nyter det!
Her er et magebilde fra igår:
Vis vedlegget 345312
Vokser og vokser Ingen tvil om at jeg er gravid iallefall