****PORSGRUNN****

Enig :) :) de var åpne for å dyrke til blastocyst også.

Ja det gjorde de for oss på forrige fryseforsøk.
Var uheldig med at uttaksdagen var en mandag, ellers hadde de blastodyrket ferskt :happy:

Hei på dere!

Jeg har tenk litt frem og tilbake om jeg ville dele dette her.. Men jeg håper at dette kan gi dere alle et håp.
I dag har mannen min og jeg sett et bittelite bankende hjerte på tidlig ultralyd. ❤️
Det føles helt uvirkelig, og jeg føler på en enorm lettelse.

Vi tenkte at veien mot søsken til jenta vår ville gå relativt raskt.. Og da vi startet opp på hormoner etter sommeren i fjor var vi skikkelige klare.. Veien mot målet har vært lang, vond og til tider har jeg hatt lyst til å gi opp. Det har vært smertefulle uttak, spontanabort, avbrutt forsøk, overstimulering, psykiske og fysiske påkjenninger, og mange søvnløse netter.

I dag er ALT vært det.. Og nå håper jeg at min bittelille skatt vil bli helt til sommeren.

Jeg håper av hele mitt hjerte at alle dere her inne får oppleve det samme! ❤️

Hei på dere!

Jeg har tenk litt frem og tilbake om jeg ville dele dette her.. Men jeg håper at dette kan gi dere alle et håp.
I dag har mannen min og jeg sett et bittelite bankende hjerte på tidlig ultralyd. ❤️
Det føles helt uvirkelig, og jeg føler på en enorm lettelse.

Vi tenkte at veien mot søsken til jenta vår ville gå relativt raskt.. Og da vi startet opp på hormoner etter sommeren i fjor var vi skikkelige klare.. Veien mot målet har vært lang, vond og til tider har jeg hatt lyst til å gi opp. Det har vært smertefulle uttak, spontanabort, avbrutt forsøk, overstimulering, psykiske og fysiske påkjenninger, og mange søvnløse netter.

I dag er ALT vært det.. Og nå håper jeg at min bittelille skatt vil bli helt til sommeren.

Jeg håper av hele mitt hjerte at alle dere her inne får oppleve det samme! ❤️

Jeg syns det er flott at du deler din historie :) Det gir meg håp å høre at det går godt for andre, da er det håp for oss også <3 Jeg gleder meg så veldig til å oppleve det samme.

Da har jeg fått egg i rugekassa mi :joyful:
Egget var et firedelt skolebokeksempel uten fragmenteringer :)
Det andre egget ligger fortsatt trygt og fint i frysa :rolleyes:
Masse lykke til :Heartred

Noen som vet om Porsgrunn gjør noe mer det siste forsøket? Jeg har blitt gravid begge gangene, men ting stopper opp. Det virker som om det stoppet tidligere denne gangen enn sist(1-2 uker tidligere). Har ikke fått noen på frys heller. Lurer bare på om det er kombien med meg og gubben som er dårlig. Problemet her er gubben som har klippet, jeg har endo..

Noen som vet om Porsgrunn gjør noe mer det siste forsøket? Jeg har blitt gravid begge gangene, men ting stopper opp. Det virker som om det stoppet tidligere denne gangen enn sist(1-2 uker tidligere). Har ikke fått noen på frys heller. Lurer bare på om det er kombien med meg og gubben som er dårlig. Problemet her er gubben som har klippet, jeg har endo..
Hvorfor tror du at det har stoppet opp igjen? Blødninger?

Håper så inderlig at du tar feil. ❤️

Kan man velge å sette inn 2 egg?

Jeg var 34,5 år og fikk tilbud om 2egg inn på første forsøk, et supert egg og et som hadde delt seg for sent til at de ville dyrke det til eventuell frysing. Nå er jeg i uke 23 :D men det er bare en baby i magen min, og med tanke på hvordan bekkenet oppfører seg så er jeg egentlig glad det ikke er to... Men hadde tatt to også ;)

Hvorfor tror du at det har stoppet opp igjen? Blødninger?

Håper så inderlig at du tar feil. ❤️
Bare føler på meg at ting har stoppet opp, ikke sett noen særlig HCG stigning, så da kommer pessimisten fram :)
Håpet er der i det lengste, skal på ul på fredag, så fram til da så er man jo gravid :)

Takk gode du ❤️

Bare føler på meg at ting har stoppet opp, ikke sett noen særlig HCG stigning, så da kommer pessimisten fram :)
Håpet er der i det lengste, skal på ul på fredag, så fram til da så er man jo gravid :)

Takk gode du ❤️
Krysser fingrene for at du også får se et bittelite bankende hjerte som slår. ❤️

Krysser fingrene! :) Gleder meg til den dagen jeg også kan begynne... ;-) Foreløpig, hvis alt går etter planen så kan jeg tenke at jeg skal begynne med spray 3-5. januar, så sprøyter noen uker etter det... :shy:

Hvor gammel er første barnet ditt? Har dere prøvd lenge denne gang i forhold til sist? :)

Egguttak i dag, 12 stk :D Lurer på hvor mange som blir befrukta.. Får svar i morgen, iiih :)

Back
Topp