MallaMo
Glad i forumet
Oi så spennende! Håper det er mange fine egg. Tar uttak veldig lang tid?Var på uttak med han i dag. Rolig, flink og snodig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så spennende! Håper det er mange fine egg. Tar uttak veldig lang tid?Var på uttak med han i dag. Rolig, flink og snodig![]()
Så mye som skjer her om dagenUndrer om de prøver å få til ekstra mange julemirakler i Porsgrunn i år? Jeg håper på å få til et mirakel selv, uttak på meg rundt 1/12 :-D
Det var UL av livmoren med saltvann for å se etter noen polypper, muskelknuter eller andre ting som ikke burde være der... Den skal jeg ha om 10 -12 dager avhengig av når mensen kommer . Da er alt av prøver tatt og da sender de henvisning til Porsgrunn.Da har jeg vært på undersøkelsen i klinikken og hele tiden trodde jeg at vi skulle se på egglederne, men det var jamenn ikke det!Det var UL av livmoren med saltvann for å se etter noen polypper, muskelknuter eller andre ting som ikke burde være der...
Huffamei, går det an å være så distrahert...
Men livmoren ser bra ut, ikke noe å bekymre seg for.
Det var en sånn tilleggsundersøkelse som vi tok privat fordi vi fikk tips om at det kan være lurt. Jeg er i den modusen der jeg vil så gjerne sjekke alt mulig, sånn at det går mer smooth i Porsgrunn...
![]()
Lykke til daDen skal jeg ha om 10 -12 dager avhengig av når mensen kommer . Da er alt av prøver tatt og da sender de henvisning til Porsgrunn.
Så da er det bare å vente på timen. Eggledere og alt er sjekket men de fikk ikke sjekket livmorshulen sist gang pga at jeg var får langt inn i syklusen
Oi så spennende! Håper det er mange fine egg. Tar uttak veldig lang tid?
Så spennende! Masse lykke til.TakkFikk ut 5 og i morgen settes 2 inn
Selve uttaket tar ca 15 min, men man kommer 30 min før uttak for å få medisiner.
Så regn med ca 1 time med alt.
TakkFikk ut 5 og i morgen settes 2 inn
Selve uttaket tar ca 15 min, men man kommer 30 min før uttak for å få medisiner.
Så regn med ca 1 time med alt.
Kan man velge å sette inn 2 egg?

Fikk telefon fra Spl i dag tidlig. Egga hadde vokst for fort
Så vi må se ann til mandag![]()
Fikk telefon fra Spl i dag tidlig. Egga hadde vokst for fort
Så vi må se ann til mandag![]()
I Porsgrunn var de helt åpne for å sette inn to hos meg ved innsett nr 3, når jeg spurte om detKommer litt an på hvor gammel du er og hvilket forsøk du er på. Er du under 35 er det som regel et ikke-tema![]()
I Porsgrunn var de helt åpne for å sette inn to hos meg ved innsett nr 3, når jeg spurte om detjeg er under 30
![]()
Jøss, hvilket forsøk var det? Ikke første eller?
Det var ved forrige forsøk, dvs ferskforsøk nr 2. Kommer nok til å be om samme nå. Jeg er sikkert i deres syn "desperat" etter å bli gravid etter MAen, så mulig de er litt ekstra greie med meg![]()