****PORSGRUNN****

Da har jeg vært på undersøkelsen i klinikken og hele tiden trodde jeg at vi skulle se på egglederne, men det var jamenn ikke det! :woot: Det var UL av livmoren med saltvann for å se etter noen polypper, muskelknuter eller andre ting som ikke burde være der... :eek::oops::rolleyes: Huffamei, går det an å være så distrahert... :D Men livmoren ser bra ut, ikke noe å bekymre seg for. :-) Det var en sånn tilleggsundersøkelse som vi tok privat fordi vi fikk tips om at det kan være lurt. Jeg er i den modusen der jeg vil så gjerne sjekke alt mulig, sånn at det går mer smooth i Porsgrunn... :oops::oops::oops:

Da har jeg vært på undersøkelsen i klinikken og hele tiden trodde jeg at vi skulle se på egglederne, men det var jamenn ikke det! :woot: Det var UL av livmoren med saltvann for å se etter noen polypper, muskelknuter eller andre ting som ikke burde være der... :eek::oops::rolleyes: Huffamei, går det an å være så distrahert... :D Men livmoren ser bra ut, ikke noe å bekymre seg for. :-) Det var en sånn tilleggsundersøkelse som vi tok privat fordi vi fikk tips om at det kan være lurt. Jeg er i den modusen der jeg vil så gjerne sjekke alt mulig, sånn at det går mer smooth i Porsgrunn... :oops::oops::oops:
Den skal jeg ha om 10 -12 dager avhengig av når mensen kommer . Da er alt av prøver tatt og da sender de henvisning til Porsgrunn.
Så da er det bare å vente på timen. Eggledere og alt er sjekket men de fikk ikke sjekket livmorshulen sist gang pga at jeg var får langt inn i syklusen

Den skal jeg ha om 10 -12 dager avhengig av når mensen kommer . Da er alt av prøver tatt og da sender de henvisning til Porsgrunn.
Så da er det bare å vente på timen. Eggledere og alt er sjekket men de fikk ikke sjekket livmorshulen sist gang pga at jeg var får langt inn i syklusen
Lykke til da :-)
Jeg har nå tatt alt mulig av prøver og undersøkelser. Så nå venter vi bare på timen vår om 1 måned :)

Oi så spennende! Håper det er mange fine egg. Tar uttak veldig lang tid?

Takk :) Fikk ut 5 og i morgen settes 2 inn :)
Selve uttaket tar ca 15 min, men man kommer 30 min før uttak for å få medisiner.
Så regn med ca 1 time med alt.

Takk :) Fikk ut 5 og i morgen settes 2 inn :)
Selve uttaket tar ca 15 min, men man kommer 30 min før uttak for å få medisiner.
Så regn med ca 1 time med alt.

Kan man velge å sette inn 2 egg?

Kan man velge å sette inn 2 egg?

Kommer litt an på hvor gammel du er og hvilket forsøk du er på. Er du under 35 er det som regel et ikke-tema :)

Fikk telefon fra Spl i dag tidlig. Egga hadde vokst for fort :shifty:
Så vi må se ann til mandag :confused:

I Porsgrunn var de helt åpne for å sette inn to hos meg ved innsett nr 3, når jeg spurte om det :) jeg er under 30 ;)

Jøss, hvilket forsøk var det? Ikke første eller?

Da har jeg fått egg i rugekassa mi :joyful:
Egget var et firedelt skolebokeksempel uten fragmenteringer :)
Det andre egget ligger fortsatt trygt og fint i frysa :rolleyes:

Jøss, hvilket forsøk var det? Ikke første eller?

Det var ved forrige forsøk, dvs ferskforsøk nr 2. Kommer nok til å be om samme nå. Jeg er sikkert i deres syn "desperat" etter å bli gravid etter MAen, så mulig de er litt ekstra greie med meg :p

Det var ved forrige forsøk, dvs ferskforsøk nr 2. Kommer nok til å be om samme nå. Jeg er sikkert i deres syn "desperat" etter å bli gravid etter MAen, så mulig de er litt ekstra greie med meg :p

Det er bra de er villige til å lytte til folks ønsker :)
Liker det med Porsgrunn, de er ikke så rigide som andre klinikker ;)

Back
Topp